Η βροχή χάλασε τα σχέδια για εντατικές δοκιμές στη νέα πίστα του Αλγκάρβε στην Πορτογαλία. Στο ίδιο μέρος παρουσιάστηκαν χθες Renault και Williams, σε δύο λιτότατες εκδηλώσεις απόρροια της οικονομικής κρίσης που υφίσταται η βιομηχανία αυτοκινήτου. Αλλωστε οι περικοπές στη Φόρμουλα 1 ξεκίνησαν εδώ και καιρό με αλλαγές στους κανονισμούς. Η νέα Williams FW31 έκανε ντεμπούτο με τον δοκιμαστή της ομάδας Νίκο Χούλκενμπεργκ να καλύπτει 17 γύρους στην πίστα και όχι με τους δύο οδηγούς Νίκο Ρόσμπεργκ και Καζούκι Νακαζίμα που θα τρέξουν αργότερα το μονοθέσιο, το οποίο φέρει κι αυτό τις γνωστές αλλαγές σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς.
Τα πλαϊνά μέρη της μπροστινής πτέρυγας δείχνουν να στέλνουν τον αέρα εξωτερικά των τροχών, ενώ δύο μικρά πτερύγια μπροστά τον κατευθύνουν και πάνω. Οι αεραγωγοί στα ψυγεία δείχνουν φυσιολογικοί, ενώ κλασικό είναι και το κάλυμμα του κινητήρα. Πίσω δε η αεροτομή είναι κι αυτή με εγκοπές στο πλάι. Στις δοκιμές ο Χούλκενμπεργκ ανέφερε ότι πρωταρχικός στόχος είναι να λειτουργούν τα συστήματα και όλα πήγαν καλά. Στις ευθείες το μονοθέσιο κινήθηκε ευχάριστα.
Ο ρόλος του είναι να μεταφέρει συνολικά τις εντυπώσεις σε σύγκριση με το περσινό μονοθέσιο. Ο σερ Φρνακ Γουίλιαμς επισήμανε ότι θέλει στον εναρκτήριο αγώνα της Μελβούρνης να δει την ομάδα στις δύο πρώτες θέσεις. Το πιο σημαντικό πάντως για τη Williams είναι να έχει κάνει ένα βήμα εμπρός. Από την πλευρά του ο τεχνικός διευθυντής Σάμ Μίκαελ τόνισε ότι η αεροδυναμική θα είναι το κλειδί για τα δύο τρίτα του πρωταθλήματος μια και οι περισσότερες αλλαγές αυτόν τον τομέα αφορούν, για διευκόλυνση των προσπεράσεων.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής