Η Infiniti –θυγατρική του ομίλου Nissan- με πολυτελή αυτοκίνητα ήρθε και εδώ.

Παρά τη διεθνή οικονομική συγκυρία, η εταιρία Νικ. Ι. Θεοχαράκης που αντιπροσωπεύει τα αυτοκίνητα της Nissan στη χώρα μας, έφερε και την μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων Infiniti. Μάλιστα η ελληνική εταιρία είναι από τις πρώτες που λειτουργούν κατάστημα πωλήσεων στη Δ. Ευρώπη. Αυτό δεν είναι τυχαίο μια και η εταιρία ήταν η πρώτη που εισήγαγε τα Datsun -έπειτα Nissan- στην Ευρώπη το 1961!

Προχθές το βράδυ ο πρόεδρος της εταιρίας κ. Βασίλης Θεοχαράκης με την παρουσία όλων των μελών της οικογένειας που ηγούνται όλων των εταιριών του ομίλου (Nissan, Peugeot, Chevrolet κ.α.) παρουσίασε στους καλεσμένους του από τον επιχειρηματικό χώρο και τον Τύπο, τη νέα προσπάθεια με ιδιαίτερα εκδηλωτικό τρόπο. Αν και διανύει την έβδομη δεκαετία της ζωής του δεν περιορίζεται πλέον στην αγαπημένη του ζωγραφική ή στις κοινωφελείς δραστηριότητες (ιδρύματα) αλλά μετέχει ενεργά στις επιχειρηματικές ενέργειες. Προχθές αναφέρθηκε διεξοδικά όχι μόνο στη μάρκα Infiniti αλλά και σε καθένα από τα μοντέλα της με περιληπτικά στοιχεία, δείχνοντας ότι αντιμετωπίζει το εγχείρημα με προσοχή.

Προς το παρόν λειτουργεί κατάστημα πωλήσεων στην Αθήνα (Λ. Κηφισίας και Αγ. Κωνσταντίνου 58, Μαρούσι). Εκεί φιλοξενούνται όλα τα νέα μοντέλα της μάρκας. Πρόκειται για τα τετρακίνητα crossover: ΕΧ37, FX50 (ντεμπούτο στην Έκθεση της Γενεύης, Μάρτιος) και FX37 (Εκθεση Παρισιού, Οκτώβριος). Επίσης διατίθεται το G37 sedan και coupe, ενώ αναμένεται και το G37 coupe – cabriolet (πρεμιέρα 19 Νοεμβρίου, Εκθεση Λος Αντζελες). Τα πισωκίνητα και τετρακίνητα αυτοκίνητα που πωλούνται στη γηραιά ήπειρο έχουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με αυτά που διατίθενται σε άλλες αγορές, λόγω ιδιαιτεροτήτων σε δρόμους, οδηγικές συνήθειες και νόμους.

Μηχανικοί από την Ευρώπη σε συνεργασία με μηχανικούς στο εργοστάσιο έκαναν αλλαγές στην ανάρτηση (σκληρότερα ελατήρια – αμορτισέρ) και το σύστημα διεύθυνσης ώστε να έχει γραμμική απόκριση και μικρή αδράνεια το πλαίσιο. Διαφορετική αίσθηση έχουν τα φρένα (και μεγαλύτεροι δίσκοι), βελτιώθηκε η αεροδυναμική και η ηχομόνωση, ενώ πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα (ESP κ.α.) προσαρμόστηκαν στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Παράλληλα έγινε νέα χαρτογράφηση στους κινητήρες 3,7 lt V6 (320 hp) – 5.0 lt V8 (390 hp) για να πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5, και ρυθμίστηκε ξανά το 7άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει και μηχανική λειτουργία, ώστε να είναι πιο άμεσο και να καταναλώνει λιγότερο καύσιμο.

Εν συντομία…

Η ιαπωνική Infiniti ως μάρκα ήρθε φέτος στη Δ. Ευρώπη και ουσιαστικά παρουσιάστηκε στη Γενεύη. Κατασκευάζει τα αυτοκίνητα στην Ιαπωνία αλλά οι πωλήσεις της ξεκίνησαν στις 8 Νοεμβρίου του 1989 από τη Βόρειο Αμερική (Η.Π.Α. – Καναδάς) με πολύ μεγάλη επιτυχία. Ωστόσο η μάρκα αναζωογονήθηκε τη νέα χιλιετία και το πρώτο από τα νέα μοντέλα παρουσιάστηκε το 2002 (G35 sedan). Παράλληλα άρχισε επέκταση των πωλήσεων σε Ταϊβάν, Μ. Ανατολή (2004), Ν. Κορέα (2005), Ρωσία – Ουκρανία (2006) και Κίνα (2007). Σήμερα, η Infiniti έχει πάνω από 230 αντιπροσώπους σε 15 χώρες με παγκόσμιες πωλήσεις 150.000 μονάδων ετησίως. Στην Ευρώπη έως την επόμενη χρονιά πρόκειται να έχει παρουσία σε 24 χώρες.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube