Ευρωπαϊκή πρώτη για το νέο πισωκίνητο coupe. Επιστροφή στις ρίζες για τη μάρκα που κατασκευάζει σπορτίφ εκδόσεις. Στιβαρό, με χαμηλωμένο αμάξωμα και ανανεωμένα στοιχεία ταυτότητας. Φορά ισχυρό V8 κινητήρα 6.2 lt - 400 hp και ροπής 553 Nm, με ενεργή διαχείριση καυσίμου. Συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Εχει στάνταρ συστήματα ευστάθειας και πρόσφυσης, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και 6 αερόσακους. Το 2009 στην Ελλάδα.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής