Επιστροφή στη δράση και έπειτα από το πρώτο ράλι της χρονιάς στο Μόντε Κάρλο, πάλι σε άσφαλτο. Στη Γερμανία οι δρόμοι δεν είναι πολύ διαφορετικοί από τα περάσματα των γαλλικών Άλπεων και ο αγώνας αναμένεται εξίσου απαιτητικός. Τ μεταβαλλόμενα χαρακτηριστικά και οι επιφάνειες των ειδικών διαδρομών μαζί με την απειλή της βροχής θα αποτελέσουν πρόκληση για οδηγούς και επιλογή κατάλληλης γόμας στα ελαστικά της Pirelli. Οι ειδικές διαδρομές καλύπτουν τρία πολύ διαφορετικά είδη δρόμων.
Οι γεμάτες ανωμαλίες και στενές ειδικές των αμπελώνων της Μοζέλ, στο πρώτο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνουν γρήγορα τμήματα συνδεδεμένα με φουρκέτες. Οι στροφές συχνά είναι κρυμμένες από ψηλά κλήματα και δεν υπάρχει κανένας ρυθμός στους τεχνητούς δρόμους. Οι δημόσιοι δρόμοι του Ζάαρλαντ έχουν καλύτερη ροή, όμως συχνά υπάρχουν ξύλα και μπορεί να γίνουν εξίσου επικίνδυνοι όταν βρέχει. Τέλος, οι διαβόητες στρατιωτικές εκτάσεις του Μπαουμχόλντερ έχουν δρόμους που χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση Αμερικανών στρατιωτών σε οχήματα τανκ.
Γρήγορα, φαρδιά ασφάλτινα κομμάτια αντιπαραβάλλονται με τραχιά τσιμεντένια, ενώ τεράστια κράσπεδα που σχεδιάστηκαν για να συγκρατούν τα τανκ στο δρόμο, βρίσκονται στις άκρες έτοιμα να τιμωρήσουν το παραμικρό λάθος. Ο Χιρβόνεν ξεκινά τον αγώνα επικεφαλής στη βαθμολογία, ένα πόντο μπροστά από τον Λεμπ. Παίρνει μέρος για 5η φορά (πέρυσι 3ος) και δείχνει αποφασισμένος: «Δεν πρόκειται να αγωνιστώ σκεπτόμενος τους βαθμούς, να έρθω 2ος ή 3ος. Θα προσπαθήσω από την αρχή για τη νίκη. Ολοι οι αγώνες μέχρι το τέλος είναι σημαντικοί.
Αν δεν κερδίσω δεν θα έρθει το τέλος του κόσμου». Ο δεύτερος οδηγός της Ford, ο Λάτβαλα δοκίμασε εκεί την περασμένη εβδομάδα το νέο Focus RS που εκτός από στυλιστικές αλλαγές στο μπροστινό μέρος, ώστε να μοιάζει περισσότερο στην εμπορική έκδοση RS, έχει αλλαγές στο στρόφαλο και την τουρμπίνα, για μεγαλύτερη ισχύ. Η μεγάλη αντίπαλος Citroen δεν έχει αλλάξει τίποτα στο γνωστό και επιτυχημένο C4. Ο Λεμπ είναι μετρ στην άσφαλτο και ετοιμάζεται για επιβεβαίωση, ενώ ο Σόρντο θα επιδιώξει βαθμούς για την ομάδα. Η Subaru τρέχει για πρώτη φορά στην άσφαλτο με το νέο Impreza και θέλει αποτέλεσμα, ενώ η Suzuki θα προσπαθήσει να αποφύγει τα (συνεχή) προβλήματα στα SX4.
Εν συντομία…
Η διαδρομή έχει αρκετές αλλαγές σε σχέση με πέρυσι. Η βάση βρίσκεται και πάλι στο σέρβις παρκ του Τρίερ, την πιο παλιά πόλη της Γερμανίας, κοντά στο Λουξεμβούργο. Η δεύτερη μέρα περιλαμβάνει δύο απομακρυσμένα σέρβις στο Μπίρκενφελντ. Αν και οι θέσεις των ειδικών είναι σε μεγάλο βαθμό ίδιες με πέρυσι, αρκετές διαδρομές χρησιμοποιούνται με αντίθετη κατεύθυνση. Χθες το βράδυ έγινε η επίσημη έναρξη στο ιστορικό Πόρτα Νίγκρα, περιοχή Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.
Σήμερα η δράση εκτυλίσσεται στη Μοζέλ και αύριο στο Ζάαρλαντ και στο Μπαουμχόλντερ. Η τελευταία μέρα επιστρέφει στους αμπελώνες, έχοντας και μία θεαματική υπερειδική διαδρομή στο Πόρτα Νίγκρα. Οι οδηγοί θα τρέξουν σε 19 ειδικές διαδρομές 352,89 χλμ. σε ένα σύνολο 1174,91 χλμ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής