Μετά το Grande Punto, o σκορπιός της Abarth που επανασυστάθηκε και λειτουργεί αυτόνομα, έπειτα από δύο και πλέον δεκαετίες, τσίμπησε και το Fiat 500. Σχεδιαστικά διακρίνεται από: αεραγωγούς στις άκρες, μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, προβολείς ομίχλης -πιο κεντρικά τοποθετημένους, 16άρες ζάντες αλουμινίου, νέο πίσω προφυλακτήρα με τελείωμα σαν διαχύτη, δύο απολήξεις εξάτμισης και αεροτομή ψηλά. Στο εσωτερικό παρατηρούμε νέα σπορ δερμάτινα καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, τριάχτινο δερμάτινο σπορ τιμόνι με χειριστήρια, δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων και χειρόφρενο, πενταλιέρες αλουμινίου κ.α.
Στον εξοπλισμό ανήκουν: 7 αερόσακοι, ABS με υποβοήθηση πέδησης, ESP για την ευστάθεια, σύστημα για την ολίσθηση και τις εκκινήσεις σε ανηφόρα. Ο κινητήρας turbo 1.4 lt αποδίδει 135 hp στις 5.500 σ.α.λ. με ροπή Normal 180 Nm στις 2.500 σ.α.λ. και Sport 206 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Επιτάχυνση 7,9 δευτ., τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα, μικτή κατανάλωση 5,4 λίτρα/100 χλμ. Τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα από 18.500 ευρώ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής