Ο αντικαταστάτης της C-Class Sports Coupe δεν δέχθηκε μόνο ευεργετικές αλλαγές (σε 1.100 σημεία συνολικά), αλλά παρουσιάζεται και με διαφορετικό όνομα. Η CLC βγήκε πρόσφατα στην αγορά με τέτοια εμφάνιση και εξοπλισμό που αναμένεται να συνεχίσει επάξια το ρόλο του προηγούμενου μοντέλου, αν όχι να τον ξεπεράσει. Στόχος είναι να προσελκύσει το νεανικό κοινό που επιθυμεί τρίθυρα αμαξώματα, χωρίς να υπολείπεται στοιχείων ποιότητας, ασφάλειας, άνεσης και λειτουργικότητας. Αισθητικά το μοντέλο έχει σαφείς αναφορές στη C-Class που παρουσιάστηκε το 2007.
Διακρίνεται για τις συμπαγείς διαστάσεις της και τις μυώδεις γραμμές, φέρει ανασχεδιασμένη μάσκα με το τριάκτινο αστέρι να δεσπόζει στο κέντρο της γρίλιας, νέους επιβλητικούς προβολείς καθαρού κρυστάλλου, καθρέφτες με ενσωματωμένα σε σχήμα βέλους φλας, ανασχεδιασμένη πόρτα του χώρου αποσκευών, νέα ασύμμετρα φωτιστικά σώματα, φως στοπ LED και ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα που το τελείωμά του παραπέμπει σε διαχύτη. Στο εσωτερικό τα σπορ καθίσματα έχουν ακόμη καλύτερη πλευρική στήριξη, ενώ προστέθηκε λειτουργία Easy-Entry, νέο σπορτίφ τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, ανοιχτόχρωμος διάκοσμος αλουμινίου και σύστημα αυτόματου κλιματισμού Thermatic με ξεχωριστή ρύθμιση θερμοκρασίας οδηγού συνοδηγού.
Προκειμένου να τονιστεί περαιτέρω ο δυναμικός χαρακτήρας της CLC διατίθεται προαιρετικά το “πακέτο Sport”, που περιλαμβάνει τεχνολογικές καινοτομίες και στοιχεία εξοπλισμού, όπως: ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, προβολείς με εσωτερικό πλαίσιο σε σκουρόχρωμη απόχρωση, σπορ ανάρτηση με χαμηλωμένο σασί κατά 15 χιλ. εμπρός και 5 χιλ. πίσω, εσωτερικό διάκοσμο αλουμινίου σε σκούρα απόχρωση, τριάκτινο σπορ δερμάτινο τιμόνι, ανοξείδωτη σε σχήμα οβάλ απόληξη της εξάτμισης, μάσκα ψυγείου με μαύρες γρίλιες και τις λεπτομέρειες χρωμίου.
Ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί το νέο ταμπλό οργάνων σπορ σχεδίασης με καταβολές από τα αγωνιστικά μοντέλα της εταιρείας. Οι κόκκινοι πλέον δείκτες του ταχύμετρου και του στροφόμετρου σε φόντο καρό σημαίας «εκτοξεύονται» μόλις τεθεί ο κινητήρας σε λειτουργία ως τις υψηλότερες τιμές του για να επανέλθουν αυτόματα στην αρχική τους ένδειξη. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το νέο παραμετρικό σύστημα διεύθυνσης direct-steer με μεταβλητή υποβοήθηση που μειώνεται με την αύξηση της ταχύτητας. Σε επιπρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν εκδόσεις με εμπρόσθια καθίσματα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και με λειτουργία μνήμης, όπως και το προηγμένο σύστημα αυτόματου κλιματισμού Thermotronic.
Εν συντομία…
Η νέα CLC προσφέρεται με κινητήρες μηχανικού υπερσυμπιεστή. Βενζίνης: 180 Kompressor - 143 hp, 200 Kompressor - 184 hp (21 περισσότερους από πριν), CLC 230 και CLC 350 με V6 μηχανικά σύνολα 2.5 lt – 204 hp και 3.5 lt – 272 hp. Πετρελαίου Common-Rail: CLC 200 CDI - 122 hp και CLC 220 CDI - 150 hp. Στάνταρτ 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, προαιρετικό 5τάχυτο αυτόματο και αυτόματο 7 σχέσεων 7G-TRONIC (στις εξακύλινδρες). Διατίθενται επίσης ηχοσύστημα με 20 CD (έγχρωμη οθόνη, MP3, Bluetooth, υποδοχή AUX-IN κ.λ.π.), 6 αερόσακοι, ESP για την ευστάθεια, ABS με υποβοήθηση πέδησης, ρυθμιστής ταχύτητας και περιοριστής ταχύτητας. Τιμές από 31.600 ευρώ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής