Μετά το Παρίσι, τη Φρανκφούρτη και τη Γενεύη, το Λονδίνο αποκτά χρόνο με το χρόνο σημαντική δυναμική στις εκθέσεις αυτοκινήτου.. Αυτό το μήνα θα φιλοξενήσει το Aygo Crazy, ένα πρωτότυπο με αγωνιστικό πνεύμα, χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα, σύστημα διεύθυνσης με υποβοήθηση και ABS. Ξεχωρίζουν οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με τα μεγάλα ελαστικά Goodyear 225/45 και η πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα -από τα αγωνιστικά American Champ Car.
Φορά κινητήρα 1.8 VVT-i της Toyota (παρείχε ισχύ στο τελευταίο Celica και στο MR2 Roadster). Με κιτ μετατροπής turbo Toyota αποδίδει 200 hp με ροπή 240Nm (68 hp και 93Nm το απλό Aygo) και χαρίζει τελική ταχύτητα 204 χλμ./ώρα Τοποθετημένος πίσω, μεταδίδει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς μέσω πεντατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου του Roadster. Από αυτό έχει πάρει και την ανάρτηση με γόνατα McPherson εμπρός και πίσω. Διαθέτει φαρδύτερα μετατρόχια, σπορ καθίσματα με ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων και roll cage.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής