Τη δεύτερη του νίκη στο Ράλι Ακρόπολις και την 41η της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι πήρε ο Σεμπαστιάν Λεμπ. Ο οδηγός της Citroen ολοκλήρωσε τις 20 ειδικές διαδρομές που αποτελούσαν το 55ο BP Ultimate Ράλι Ακρόπολις μέσα σε 3 ώρες, 54 λεπτά, 54 δευτερόλεπτα και 7 δέκατα και κέρδισε έτσι 10 υπερπολίτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Ο Γάλλος έδειξε τις διαθέσεις του για τον εθνικό μας αγώνα από την πρώτη μέρα όταν από τις έξι ειδικές διαδρομές (χωρίς την υπερειδική), πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στις τέσσερις με αποτέλεσμα να τεθεί επικεφαλής της γενικής κατάταξης και από εκεί και πέρα να οδηγήσει πιο συντηρητικά τις δύο επόμενες ημέρες.
Η δεύτερη ημέρα πάντως, δεν ήταν καθόλου καλή για τον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή, αφού μετά από κλατάρισμα, βρέθηκε μέχρι και 27,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον ομόσταυλό του, Ντάνι Σόρντο που είχε περάσει πλέον στην κορυφή. Όμως ο Ισπανός είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα να χάσει αρκετά δευτερόλεπτα, μαζί και την πρώτη θέση. Έτσι ο Λεμπ πέρασε και πάλι πρώτος και εκεί διατηρήθηκε ως το τέλος του αγώνα.
Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε ο Πέτερ Σόλμπεργκ ο οποίος με το καινούριο Subaru Impreza WRC 2008 στα χέρια του, έδειξε ότι είναι έτοιμος να φέρει και πάλι την ιαπωνική ομάδα στο δρόμο των επιτυχιών. Στην Subaru περίμεναν απλώς μια καλή εμφάνιση και τερματισμό στον πρώτο επίσημο αγώνα του νέου αυτοκινήτου, αλλά η δεύτερη θέση σε ένα ράλι όπως το Ακρόπολις, είναι μια μεγάλη επιτυχία. Τρίτος ήταν ο Μίκο Χίρβονεν με Ford Focus, ο οποίος την πρώτη ημέρα αντιμετώπισε μεγάλο πρόβλημα με την ανάρτηση του αυτοκινήτου, κάτι που τον έκανε να πέσει στην έβδομη θέση. Το Σάββατο κατάφερε να μειώσει τη διαφορά, αφού έκλεισε τη μέρα στην τέταρτη θέση και σήμερα κατάφερε να ανεβεί στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Η μεγάλη έκπληξη του Ράλι όμως ήταν ο Ούρμο Άαβα ο οποίος τερμάτισε τέταρτος. Ο οδηγός της Citroen πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση με πολύ καλές επιδόσεις (κέρδισε και δύο ειδικές) και πρόσθεσε στη συγκομιδή του πέντε βαθμούς. Στην πέμπτη θέση ήταν ο Ντάνι Σόρντο με Citroen C4 επίσης. Ο μαθητής του Κάρλος Σάινθ, ήταν εξαιρετικός επί ελληνικού εδάφους, μέχρι τη στιγμή που τα δύο κλαταρίσματα προς το τέλος της δεύτερης ημέρας τον έριξαν στη γενική κατάταξη, ξεκινώντας σήμερα από την έβδομη θέση. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα κλείνουν τα τρία Ford Focus των Μάθιου Ουίλσον, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (που ξεκίνησε πολύ καλά την πρώτη ημέρα) και Χένινγκ Σόλμπεργκ.
*Ο Τζίτζι Γκάλι με Ford Focus είναι ο οδηγός που κέρδισε το βραβείο "Κόλιν Μακρέι" αφού ήταν αυτός που σημείωσε την υψηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του Ράλι Ακρόπολις:
1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Citroen) 3:19:43.6
2. Πέτερ Σόλμπεργκ (Subaru) +1:09.5
3. Μίκο Χίρβονεν (Ford) +1:56.1
4. Ούρμο Ααβα (Citroen) +4:20.0
5. Ντάνι Σόρντο (Citroen) +4:52.0
6. Μάθιου Γουίλσον (Ford) +6:11.4
7. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford) +6:48.2
8. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Ford) +9:14.0
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Σεμπαστιάν Λεμπ 50 βαθμοί
2. Μίκο Χίρβονεν 49
3. Κρις Άτκινσον 31
4. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα 26
5. Ντάνι Σόρντο 25
6. Πέτερ Σόλμπεργκ 17
Τζίτζι Γκάλι 17
8. Χένινγκ Σόλμπεργκ 12
9. Μάθιου Γουίλσον 10
10. Φεντερίκο Βιγιάγκρα 8
11. Ούρμο Ααβα 6
12. Φρανσουά Ντιβάλ 5
Κόνραντ Ράουτενμπαχ 5
14. Αντρέας Μίκελσεν 4
15. Τόνι Γκαρντεμάιστερ 2
. Ζαν-Μαρί Κουόκ 2
17. Περ-Γκούναρ Άντερσον 1
Γιούχο Χάνινεν 1
Αντρέας Άϊγκνερ 1
Σεμπαστιάν Οζιέ 1
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Ford 81 βαθμοί
2. Citroen 79
3. Subaru 50
4. Stobart Ford 37
5. Munchi΄s Ford 16
6. Suzuki 10
Επόμενος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, το Ράλι Τουρκίας που θα διεξαχθεί 13-15 Ιουνίου.
Επιμέλεια: Κώστας Ιωάννου