Αποστολή στην Γενεύη: Δημήτρης Μπαλής.
Το είδαμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης πέρυσι τον Σεπτέμβριο ως πρωτότυπο. Τώρα φανερώθηκε το μοντέλο παραγωγής. Εχει παρόμοιες διαστάσεις με το Χ5 αλλά είναι κουπέ. Χαρακτηρίζεται από πληθώρα τεχνολογιών, με συστήματα πρόσφυσης, ευστάθειας και κατανομής ροπής όχι μόνο ανάμεσα στους δύο άξονες αλλά και ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς. Κορυφαίος κινητήρας V8 4.4 lt – 407 hp με 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Πλησιάζει η άφιξη.