Σύμφωνα με την Interbrand, τον παγκόσμιο ηγέτη στην αξιολόγηση εταιρικών σημάτων, η Nissan αποτελεί ένα από τα πιο πολύτιμα brands της Υφηλίου, για το 2015.
Στην ετήσια έκθεση Best Global Brands, που δημοσιεύεται από την Interbrand, η Nissan κατετάγη στην 49η θέση για το 2015, έναντι της 56ης του 2014 και της 90ής του 2011, ενώ αποτιμάται (ως μάρκα) στα 9,08 δισεκατομμύρια δολάρια...
www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.