Media

Στο κόκκινο η τηλεθέαση της Eurovision

Η Μαρία Έλενα Κυριάκου μπορεί να μην τα κατάφερε στη Eurovision, όμως οι Έλληνες τηλεθεατές ήταν και φέτος πιστοί στο ραντεβού τους με τον μουσικό διαγωνισμό εκτινάσσοντας στα ύψη την τηλεθέαση.

Η Μαρία Έλενα Κυριάκου μπορεί να μην τα κατάφερε στη Eurovision, καταλαμβάνοντας την 19η θέση αφού η Σουηδία που ήταν και το μεγάλο φαβορί κατέλαβε την 1η θέση με τον Μονς Σελμερλόβ και το τραγούδι «Heroes» , όμως οι Έλληνες τηλεθεατές ήταν και φέτος πιστοί στο ραντεβού τους με τον μουσικό διαγωνισμό εκτινάσσοντας στα ύψη την τηλεθέαση.

Έτσι, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen ο μέσος όρος τηλεθέασης της ΝΕΡΙΤ για τον τελικό της Eurovision σημειώνοντας 53,9% στο σύνολο. Όσον αφορά στο δυναμικό κοινό ηλικίας 15 - 44 ο μέσος όρος τηλεθέασης ήταν 61,7% με το ενδιαφέρον των τηλεθεατών να αυξάνεται από τις 22:00 και μετά όπου ξεκίνησε το διαγωνιστικό μέρος, ενώ λίγο μετά τη μία τα ξημερώματα και την ώρα της ανακοίνωσης του μεγάλου νικητή η τηλεθέαση ‘άγγιξε’ το 73,4%.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x