Το πρώτο διατηρεί το μήκος των 2,69 μ., ωστόσο το δεύτερο φθάνει στα 3,49 μ., προφανώς επειδή εξυπηρετεί διθαφορετικές ανάγκες. Και τα δύο έχουν την ίδια αρχιτεκτονική, ίδια μοτέρ και ίδιο εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης. Επίσης έχουν και πολλά ίδια σχεδιαστικά χαρακτηριστικά: προβολείς, γρίλιες για την ψύξη του αέρα στο μπροστινό μέρος και χαρακτηριστικό κλωβό ασφαλείας tridion, ενώ έχουν πίσω τοποθετημένους και τους κινητήρες.
Το smartforfour έχει κύκλο στροφής 8,65 μ. κι αυτό το καθιστά ευέλικτο, παρά το αυξημένο μέγεθος. Για την ασφάλεια υπάρχουν προηγμένα συστήματα υποβοήθησης τα οποία διατίθονταν για μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων: Crosswind Assist στάνταρ (σύστημα υποβοήθησης κατά των πλευρικών ανέμων), σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα (προαιρετικός εξοπλισμός) και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (προαιρετικός εξοπλισμός).
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.