Η προσφορά πρόσθετων υπηρεσιών, που ξεφεύγουν από το προπληρωμένο αρχικό πακέτο και προσφέρουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των επισκεπτών είναι το κλειδί για την μεγιστοποίηση της κερδοφορίας των σύγχρονων all inclusive ξενοδοχείων, επισημαίνει σε άρθρο της στο ehotelier η αναλυτής της εταιρίας ερευνών στο χώρο της φιλοξενίας HVS στο Μαϊάμι, Kristina D’Amico.
Η πρόσφατη ανάκαμψη του μοντέλου all inclusive συνδέεται άμεσα με το value που προσφέρει στον επισκέπτη, έναντι των κλασικών ξενοδοχείων...
www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.