Ο Τομ Μπρέιντι φαίνεται ότι δεν είναι ο μόνος που εργάζεται για να προσφέρει στα παιδιά του ό,τι καλύτερο μπορεί. Το ίδιο κάνει και η Ζιζέλ.
Η Ζιζέλ κάνει πλέον προσεκτικά βήματα, κυρίως, σε ζητήματα που αφορούν την καριέρα της, ενώ οι εταιρείες που την έχουν προσεγγίσει για να την έχουν ως «μούσα» τους στις διαφημιστικές τους καμπάνιες είναι αρκετές. Έτσι, λοιπόν, μια γνωστή εταιρεία μπύρας με την οποία συνεργαζόταν και στο παρελθόν την προσέγγισε και για το καρναβάλι της Βραζιλίας.
ELA E A NUMERO 1!
— BRAHMA (@BrahmaCerveja) February 20, 2023
Depois de quase 20 anos, Gisele Bundchen voltou pra curtir o Carnaval com a gente no meu camarote.
Com o mesmo look, ta?#BebaComModeracao #CarnavalN1 pic.twitter.com/l2FqiaNFLp
Το διάσημο μοντέλο ξεκίνησε την επαγγελματική της σχέση με την επιτυχημένη μάρκα μπύρας το 2004. Σε αντίθεση, όμως, με άλλους διάσημους που χρηματοδοτήθηκαν από την εταιρεία, η Ζιζέλ είχε τους δικούς της όρους για να παρευρεθεί στο καρναβάλι.
Έχουμε ήδη πάρει μια γεύση από το πόσο εντυπωσιακές μπορεί να είναι οι ικανότητες της Ζιζέλ στη σάμπα, αλλά η ίδια κατάφερε να πάρει και πολλά χρήματα από την παρουσία της εκεί. Η Ζιζέλ συμφώνησε να συνεργαστεί με τη μάρκα μετά από, σχεδόν, 20 χρόνια, αλλά προφανώς έθεσε τους δικούς της όρους. Για αρχή, η θέση και η εικόνα της ως super model είναι δυνατή επειδή δεν πίνει αλκοόλ.
Brahma ou agua de coco?
— BRAHMA (@BrahmaCerveja) February 20, 2023
ALO, NALDO? #BebaComModeracao #CarnavalN1 pic.twitter.com/a1zhGqseLf
Σύμφωνα με δημοσιεύματα της «Globo», η διάσημη μάρκα έπεισε τη Ζιζέλ να παρευρεθεί στην εκδήλωση φορώντας ένα τοπ με την επωνυμία της. Η Ζιζέλ αρνήθηκε να πιει αλκοόλ, αλλά για τρεις ώρες μόνο που βρέθηκε στην εκδήλωση πήρε το ιλιγγιώδες ποσό των 2 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.