Παράξενα

Τρεις διαφημίσεις προφυλακτικών που σκοτώνουν τη… διάθεση

Πάνω στο καλύτερο τους κόβει τους ανθρώπους!

Για την προώθηση μία νέας σειράς εξαιρετικά λεπτών προφυλακτικών, η γιαπωνέζικη εταιρεία Okamoto, κυκλοφόρησε τρεις χιουμοριστικές διαφημίσεις για να τονίσει την αποτελεσματικότητα του προϊόντος.

«Είναι τόσο λεπτά που θα χρειαστεί να σκεφτείτε κάτι άλλο». Όπως μία γιαγιά ή ένα αγγούρι!





Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x