Σύμφωνα λοιπόν με τον ίδιο, το Xbox One προορίζονταν αποκλειστικά για την αναπαραγωγή ψηφιακών τίτλων και όχι οπτικών δίσκων. Μάλιστα, αυτό ίσχυε μέχρι και πρόσφατα, μιας και το drive της κονσόλας τελειοποιήθηκε μέσα στο 2013.
Όπως συμπληρώνει ο Spencer, η Microsoft βρέθηκε σε πραγματικό δίλημμα με το θέμα. Προβλήματα που προέκυψαν με την χωρητικότητα και τα μεγέθη των παιχνιδιών οδήγησαν στην απόφαση που ορίζει το Xbox One στη σημερινή του μορφή.
Πηγή: enternity.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.