Από την ημέρα που ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου και η πρώτη απώλεια συνδρομητών μετά από δέκα χρόνια, τα πράγματα στο Netflix κινούνται με μεγάλη ταχύτητα. Ο στόχος είναι η εταιρεία να έχει έτοιμες λύσεις όταν θα έρθει η ώρα της επόμενης ανακοίνωσης αφού και στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 αναμένεται πτώση στον αριθμό των συνδρομητών που αυτή τη φορά ίσως και να φτάσει τα τρία εκατομμύρια. Διαβάστε αναλυτικά το θέμα εδώ.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.