TV

Το Netflix βάζει διαφημίσεις μέχρι το τέλος της χρονιάς

Μετά από πολλά χρόνια επιμονής στο καθαρό από διαφημίσεις περιεχόμενο το Netflix αλλάζει τακτική.

Από την ημέρα που ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου και η πρώτη απώλεια συνδρομητών μετά από δέκα χρόνια, τα πράγματα στο Netflix κινούνται με μεγάλη ταχύτητα. Ο στόχος είναι η εταιρεία να έχει έτοιμες λύσεις όταν θα έρθει η ώρα της επόμενης ανακοίνωσης αφού και στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 αναμένεται πτώση στον αριθμό των συνδρομητών που αυτή τη φορά ίσως και να φτάσει τα τρία εκατομμύρια. Διαβάστε αναλυτικά το θέμα εδώ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x