Το sport-fm.gr και το Enternity.gr ταξίδεψαν προ ημερών στα γραφεία της Konami of Europe που βρίσκονται στο Windsor της Αγγλιας, με σκοπό να σας μεταφέρουν κάποιες εντυπώσεις από το πρώτο hands-on επί ευρωπαϊκού εδάφους για το επερχόμενο PES 2014. Αρχικά, να τονίσουμε πως ο τίτλος θα κυκλοφορήσει για Playstation 3, Xbox 360, PC και PSP. H ημερομηνία κυκλοφορίας του παραμένει άγνωστη, με την Κonami να μην παίρνει θέση επί του θέματος, ενώ το γεγονός ότι δε θα κάνει την εμφάνισή του σε next-gen συστήματα ήταν ήδη γνωστό, καθώς οι developers προτιμούν να επικεντρωθούν στα current-gen μηχανήματα στην παρούσα φάση. Το εν λόγω focus λοιπόν στην τρέχουσα γενιά συνοδεύεται από την πρώτη προσπάθεια της Konami να χρησιμοποιήσει τη FOX Engine, το δημιούργημα της Kojima Productions, ως τη μηχανή γραφικών για τη σειρά PES. Έτσι λοιπόν ξεκίνησε και η παρουσίαση πριν το hands-on, στην οποία είδαμε σε ένα ολιγόλεπτο video τα features του παιχνιδίου σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία.
Πέραν της χρήσης της FOX Engine λοιπόν η Konami έδωσε βάση σε ορισμένα χαρακτηριστικά όπως το Trueball Tech, το M.A.S.S. (Motion Animation Stability System), το Heart, το Team Play και το Core. Τα 2 πρώτα έρχονται για να βελτιώσουν τις φυσικές του παιχνιδιού, με το πρώτο να δίνει έμφαση στην κίνηση της μπάλας, η οποία πλέον αντιμετωπίζεται από το παιχνίδι σαν εντελώς ξεχωριστό σώμα από τον παίκτη που την ελέγχει και το δεύτερο δίνει βάρος στην κίνηση των παικτών, στις συγκρούσεις μεταξύ τους, αλλά και στη συμπεριφορά της AI εν γένει. Το Heart System σκοπεύει να ενσωματώσει τον παράγοντα ψυχολογία στο παιχνίδι, με τη διάθεση των παικτών να αλλαζει κατά τη διάρκεια του αγώνα, με βάση τόσο την απόδοσή τους, όσο και την απόδοση της ομάδας τους γενικότερα. Ακόμα και ο παράγοντας έδρα θα παίζει ρόλο, με τους φιλάθλους των γηπεδούχων να κάνουν αισθητή την παρουσία τους σε κάθε εντυπωσιακή φάση της ομάδας τους. Το Core προσθέτει κάποιες λεπτομέρειες όπως αντιδράσεις/facial expressions των παικτών κατά ή έπειτα από διάφορες φάσεις. Τέλος το Team Play αποσκοπεί στο να δώσει μια επιπλέον διάσταση στρατηγικής στο παιχνίδι, δίνοντας στον παίκτη τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει κατά βούληση ορισμένες στρατηγικές όταν βρίσκεται σε συγκεκριμένες περιοχές του γηπέδου.
Έπειτα από αυτή την παρουσίαση, σειρά πήρε το hands-on κομμάτι για να διαπιστώσουμε σε τί βαθμό ισχύουν τα λεγόμενα της Konami. Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε πως το build που είδαμε ήταν διαφορετικό από αυτό της Ε3. Συγκεκριμένα μεταξύ των δύο εκδόσεων είχαμε πρόοδο από το 60% ολοκλήρωσης στο 75%. Κοινώς, ναι μεν στο μεσοδιάστημα διορθώθηκαν κάποια προβλήματα, αλλά παρολαυτά το τελικό προϊόν είναι αρκετούς μήνες μακριά, οπότε πολλοί τομείς αναμένεται να βελτιωθούν μέχρι την τοποθέτησή του στα ράφια των καταστημάτων. Η πρόσβαση στα μενού ήταν σχεδόν μηδαμινή, με το demo να ξεκινάει με κάποιες στοιχειώδεις επιλογές πριν την επιλογή ομάδων, με τις Bayern και Santos να αποτελούν τις μόνες playable ομάδες.
Διαβάστε τη συνέχεια της αναλυτικής παρουσίασής μας για το PES 2014 εδώ
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.