Στο πλαίσιο της Gamescom 2014, στην Κολωνία της Γερμανίας, η Sony παρουσίασε μια σειρά από τίτλους που ετοιμάζει για το PlayStation 4 στον Τύπο και από αυτούς δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το Bloodborne.
Ο πνευματικός διάδοχος του Demon's Souls και η επιστροφή του Miyazaki στην σειρά -αν και ο τίτλος δεν φέρει το όνομα “Souls” σίγουρα ενδιαφέρει μια αφοσιωμένη βάση fans που ακολουθεί πιστά την From Software και τον Ιάπωνα designer.
“Οδηγός” στον κόσμο του Bloodborne για το Enternity ήταν ο producer Masaaki Yamagiwa, ο οποίος μάλιστα έδωσε ορισμένες πολύ σημαντικές πληροφορίες για την επερχόμενη κυκλοφορία της From Software.
Η πιο “ηχηρή” δήλωση του Ιάπωνα ήταν ίσως αυτή της πρόθεσης από πλευράς From Software να μειωθεί -αν όχι αφαιρεθεί- η αίσθηση της τιμωρίας από το Bloodborne, ούτως ώστε (μεταξύ άλλων σχεδιαστικών επιλογών) να διευρυνθεί το κοινό στο οποίο απευθύνεται ο τίτλος.
Ένα τέτοιο εγχείρημα, ιδιαίτερα αν λάβει κανείς υπόψιν τον τρόπο με το οποίο αυτό μπορεί να επιτευχθεί χωρίς να αποξενωθούν οι σκληροπυρηνικοί fans της σειράς souls ή να αλλοιωθεί η συνολική εμπειρία, αποδεικνύεται -αν μη τι άλλο- ιδιαίτερα δύσκολο.
Ο Yamagiwa έκανε συγκεκριμένα λόγο για την σχέση “θανάτου-επιμονής” από πλευράς παικτών στους προηγούμενους τίτλους και το πως η ομάδα ανάπτυξης θέλει να διατηρήσει αυτό το κίνητρο της επιμονής, χωρίς όμως να εστιάζει στην “τιμωρία”, αλλά παρουσιάζοντας έναν τίτλο που η αγάπη των παικτών θα προσφέρει το κίνητρο αυτό.
Μια τέτοια δήλωση είναι από μόνη της αρκετή να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού, ωστόσο ο Yamagiwa διαβεβαίωσε πως αυτό δεν σημαίνει ότι το Bloodborne θα γίνει αυτομάτως “ευκολότερο”, αφού οι παίκτες θα συνεχίσουν να... πεθαίνουν - και να πεθαίνουν... πολύ.
Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος και δείτε χαρακτηριστικά videos εδώ
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.