"Το παιχνίδι είναι κάπου στη μέση μεταξύ simulation και arcade. Επικεντρωθήκαμε περισσότερο στο ρεαλισμό, έτσι ώστε τα αυτοκίνητα να έχουν μια αίσθηση του βάρους, μια αίσθηση αφής με το δρόμο, αλλά θέλουμε να βεβαιωθούν οι παίκτες ότι είναι εύκολο να τους ρίξει κάποιος γύρω από τις γωνίες, είναι όλα σχετικά διασκεδάζοντας με τα αυτοκίνητα. Αλλά υπάρχει πολύ βάθος, αν οι παίκτες θέλουν να "ξυρίσουν" τα χιλιοστά του δευτερολέπτου για να βελτιώσουν τον χρόνο τους, μπορούν να το κάνουν ", σημείωσε αρχικά ο Rustchynsky.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.