Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που γράφαμε για τον βαθμό αρτιότητας με τον οποίο η Naughty Dog συνδύασε το gameplay με την αφήγηση στο The Last of Us.
Η εξελιγμένη μηχανή γραφικών του παιχνιδιού, παρά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που απέφερε, έδειχνε να "στενεύεται" από το hardware του ηλικιωμένου PS3, οπότε η ανακοίνωση του remaster του παιχνιδιού για το PS4 δεν προκάλεσε έκπληξη σε κανέναν.
Σε μία εποχή όπου οι κυκλοφορίες ανανεωμένων εκδόσεων τίτλων της προηγούμενης γενιάς τείνουν να γίνουν κανόνας, η προσπάθεια της Naughty Dog αποκτά άλλη σημασία και δύναται, λόγω του υψηλού status του πρωτότυπου, να καθορίσει το πλαίσιο ποιότητας και την γενική κατεύθυνση των μελλοντικών ports.
Δύο είναι τα βασικά σημεία διαφοροποίησης του The Last of Us Remastered σε σχέση με το πρωτότυπο: βελτίωση του frame rate και αύξηση της ανάλυσης.
Υπάρχουν πολλοί χρήστες που υποτιμούν τη διαφορά ανάμεσα στα 30 και στα 60 frames, όμως δύσκολα θα εξακολουθήσουν να το κάνουν αν δουν πόσο πιο ομαλή καθίσταται η όλη εμπειρία στη δεύτερη περίπτωση.
Λόγω και της επιτυχημένης εφαρμογής του v-sync, τα πάντα κινούνται ομαλότερα, η εικόνα είναι καθαρότερη και η απόκριση του χειριστηρίου είναι γρηγορότερη και ακριβέστερη, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό όταν το gameplay περιλαμβάνει πυροβολισμούς.
Η Naughty Dog πρόσθεσε την σπάνια για κονσόλα επιλογή για κλείδωμα στα 30 frames, η οποία αρχικά προκάλεσε αμφιβολίες για τον βαθμό κλειδώματος των 60, που όμως ευτυχώς αποδεικνύονται αβάσιμοι.
Κάποιες φορές θα δείτε μικρές πτώσεις, όμως σε καμία περίπτωση δεν έχουμε φαινόμενα Tomb Raider, όπου τα 60 ήταν απλώς ένας στόχος που επιτυγχανόταν περιστασιακά. Έτσι, η επιλογή των 30 καρέ χρησιμεύει περισσότερο ως εργαλείο σύγκρισης με τον ρυθμό ανανέωσης της αρχικής έκδοσης και μάλλον δύσκολα θα επιστρέψει κανείς σε αυτά όταν βιώσει την ομαλότητα των 60.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.