Δώδεκα χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου Ratchet and Clank ήρθε η σειρά του PS Vita να φιλοξενήσει ένα από τα διασημότερα platformer franchises όλων των εποχών, με τη φιλοδοξία να δοθεί μια νέα πνοή στην ασθμαίνουσα φορητή κονσόλα, έστω και αν πρόκειται για μια παραγωγή που έχουμε δει ξανά και ξανά στη βιομηχανία.
Παρόλο που σε τέτοιες περιπτώσεις οι συστάσεις είναι περιττές, οφείλουμε να τις επαναλάβουμε σε περίπτωση που υπάρχουν gamers που δεν γνωρίζουν το πάντοτε μάχιμο και ιδιοφυές Lombax που ονομάζεται Ratchet και τον σύντροφό του, ένα robot από το οποίο ξεχειλίζει η νοημοσύνη και ακούει στο όνομα Clank. Οι δυο τους, ειδικοί στις δύσκολες αποστολές θα αναλάβουν σε κάθε ένα από τα τρία παιχνίδια να σώσουν το σύμπαν από σκευωρίες που σκαρφίζονται καταχθόνια μυαλά, τα οποία λυμαίνονται τις θέσεις εξουσίας στον κόσμο που κατοικούν οι ήρωές μας.
Λόγω του ότι τα παιχνίδια κυκλοφορούν στο PS Vita κάποιοι ίσως και να ανέμεναν ότι θα είχαν γίνει κάποιες προσθήκες και θα εκμεταλλεύονταν τις δυνατότητες της φορητής κονσόλας όσον αφορά στα touch controls. Κάποιοι ίσως και να έβρισκαν για παράδειγμα χρήσιμη τη δυνατότητα να μπορούν να περιστρέφουν την κάμερα όχι μόνο με τον δεξί αναλογικό μοχλό, αλλά και με τη χρήση του back touch panel ή να επιλέγουν όπλο πατώντας στην οθόνη. Μια ακόμα προσθήκη σε αυτό τον τομέα θα μπορούσε να είναι και ο χειρισμός των puzzles μέσω των touch controls, όμως τίποτα από τα παραπάνω δε συμβαίνει και η χρήση αυτών των τεχνολογιών περιορίζεται στην επιλογή του save slot απλά πατώντας στην οθόνη.
Αν κάτσει τώρα κάποιος, ύστερα από τόσα χρόνια, και παρατηρήσει το όλο πακέτο, θα διαπιστώσει ότι ο πρώτος τίτλος έχει σημαντικές διαφορές σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφόρησε η Insomniac Games μετά από αυτόν. Αρχικά, κάτι που είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό είναι τα πολύ λίγα check points. Σε αρκετές περιπτώσεις ο παίκτης έχει κάνει όλη την απαραίτητη προσπάθεια για να φτάσει στο τέλος μιας αποστολής, έχει σκοτώσει δεκάδες εχθρούς, έχει ξοδέψει ακόμα περισσότερα πυρομαχικά και κάπου εκεί λόγω μιας απροσεξίας που μπορεί να οφείλεται ακόμα και στην τραγικότερη των περιπτώσεων (όπως ένα λάθος υπολογισμένο άλμα) βρίσκεται να προσπαθεί εξ’ αρχής, ενώ παράλληλα θα πρέπει να ξοδέψει αρκετές βίδες (οι νομισματικές μονάδες στο Ratchet and Clank franchise που κατά κύριο λόγω αποκτώνται εξολοθρεύοντας εχθρούς) προκειμένου να αναπληρώσει τα πυρομαχικά για κάθε διαφορετικό όπλο.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.