Η σχέση του ανθρώπου με το αίμα ανέκαθεν ξεπερνούσε αυτήν της συμβατικής. Σύμβολο ζωής, μυστικιστικής δύναμης, ένωσης αλλά και διαχωρισμού, από απαρχής του είδους το αίμα αποτέλεσε κάτι ανώτερο, φτάνοντας πολλές φορές στην αντίληψη σε ίδιο επίπεδο με έννοιες αφηρημένες και πολλές φορές απόκρυφες. Με τα χρόνια η επιστήμη μπορεί να «αποκάλυψε» την ακριβή φύση του αίματος και τις ιδιότητες αυτού, αυτό όμως ποτέ δεν απέτρεψε τους ανθρώπους από το να διατηρούν αυτόν το δεσμό, τόσο λόγω της ίδιας της μορφής και της εμφάνισής του, όσο και λόγω των συναισθηματικών εννοιών που αυτό συμβολίζει. Υπό αυτό το πρίσμα δεν προκαλεί έκπληξη και η επιλογή του αίματος ως κεντρικό πυλώνα της θεματολογίας του νέου τίτλου της ομάδας του Hidetaka Miyazaki.
Ο Ιάπωνας δημιουργός έχει πλέον συνδέσει το όνομά του με τη σειρά Souls και το cult status από το οποίο αυτή συνοδεύεται, έτσι η ανακοίνωση ενός νέου τίτλου από την ομάδα του Miyazaki ήταν από μόνη της αρκετή για να προκαλέσει ενθουσιασμό - πόσο μάλλον όταν το αίμα αποτελεί συνθετικό του τίτλου. Βέβαια, η είδηση της επερχόμενης κυκλοφορίας είχε ήδη γίνει γνωστή, με την ονομασία Project Beast και τις φήμες να κάνουν λόγο για τον πνευματικό διάδοχο του Demons’ Souls. Τελικά η αποκάλυψη έγινε στην Ε3 2014 και μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο το Bloodborne είναι πλέον γεγονός.
Παραμένοντας πιστό στο πνεύμα της σειράς, το Bloodborne αποκαλύπτει ελάχιστα πράγματα όσον αφορά την πλοκή του, τουλάχιστον με τη συμβατική έννοια. Ο τίτλος πραγματεύεται την ιστορία ενός κυνηγού και πιο συγκεκριμένα την άφιξή του στην πόλη Yarnham. Το κυνήγι όμως δεν είναι απλή υπόθεση, έτσι ο πρωταγωνιστής δέχεται την μετάγγιση αίματος από ένα βετεράνο, ούτως ώστε να εκμεταλλευτεί των ευεργετικών ιδιοτήτων αυτού και να δώσει στις ικανότητές του την απαραίτητη ώθηση που θα τον βοηθήσει να ανταποκριθεί στο δύσκολο έργο. Η συνέχεια…αφήνεται στη διαίσθηση και την αντίληψη των ίδιων των παικτών, αφού τα κομμάτια της ιστορίας βρίσκονται διάσπαρτα παντού, περιμένοντας να υφανθούν με τον τρόπο που ο καθένας θα επιλέξει. Σε αντίθεση με τους προκατόχους του, το Bloodborne πάει ένα βήμα παραπέρα, υιοθετώντας σε αρκετές περιπτώσεις τη χρήση cutscenes ούτως ώστε να δώσει το γενικότερο πλαίσιο στο οποίο κινείται η περιπέτεια, αλλά κάτι τέτοιο είναι μάλλον αναμενόμενο, δεδομένων των μεγαλύτερων περιορισμών που τίθενται από την επιλογή της θεματολογίας. Για την ακρίβεια αυτή αφήνει έντονο το στίγμα της σχεδόν σε όλες τις πτυχές του τίτλου αφού επηρεάζει όχι μόνο τα επίπεδα και την ιστορία, αλλά ακόμα και τους ίδιους τους μηχανισμούς του gameplay.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.