Games

Ο Sonic αποκλειστικά σε κονσόλες της Nintendo

Sonic. SEGA. Πολύ λίγες είναι οι φορές που κοιτώντας τη διαδρομή μιας σειράς παιχνιδιών ανά τα χρόνια μπορεί κάποιος να δει σε αυτήν με ακρίβεια και την πορεία της εταιρείας που βρίσκεται από πίσω της

Ο Sonic είναι η SEGA. Πάντα ήταν. Από την πρώτη στιγμή που δημιουργήθηκε, ως απάντηση στον Super Mario, τα χρόνια της μεγάλης κόντρας SEGA-Nintendo, ήταν ο “cool”, σαρωτικός και εκκεντρικός χαρακτήρας, ακριβώς όπως η SEGA εκείνης της εποχής. Τα σκαμπανεβάσματα του μπλε σκατζόχοιρου ήταν ταυτόχρονα, σκαμπανεβάσματα και της εταιρείας. Στην αρχή, τον αγώνα, που μοιάζει με μαραθώνιο, τον κέρδιζε ο Sonic, ακολουθούμενος σε απόσταση αναπνοής από τον έτερο δημοφιλή χαρακτήρα, τον Super Mario.

Αργότερα, μετά από λάθος χειρισμούς της SEGA και σε επίπεδο ταυτότητας παιχνιδιού αλλά και σε κονσόλες, ο συμπαθητικός σκαντζόχοιρος άρχισε να λαχανιάζει και να χάνει έδαφος, ενώ ο Ιταλός υδραυλικός του Κιότο συνέχιζε στους δικούς του ρυθμούς, σταθερά και κατάφερε να ξεπεράσει τον αντίπαλό του. Αυτός ο “μαραθώνιος”, σε συνδυασμό και με άλλα γεγονότα εκείνης της περιόδου, εξελίχθηκε σε πόλεμο μεταξύ των δύο εταιρειών, με υποτιμητικές για τον ανταγωνισμό διαφημίσεις, δηλώσεις αλαζονικές και πολλά άλλα.

Και φτάνουμε στο σήμερα. Οι ίδιες εταιρείες, οι ίδιοι πρωταγωνιστές. Το παρελθόν έχει ξεχαστεί, αφέθηκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας κάπου στις αρχές του 2001, όταν η SEGA αποφάσισε να εξέλθει της βιομηχανίας κατασκευής κονσολών και αναδιοργανώθηκε σε εταιρεία παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών και μόνο. Αναλύοντας τα οικονομικά της αποτελέσματα και τους ρυθμούς πωλήσεων των παιχνιδιών της σε όλες τις κονσόλες, η εταιρεία του Τόκιο εντοπίζει το μεγαλύτερο κομμάτι της βάσης παικτών των τίτλων της στις κονσόλες της Nintendo. Έτσι, γεννάται μία συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών, για τρία αποκλειστικά παιχνίδια με πρωταγωνιστή τον Sonic, ένα εξ αυτών το Sonic Lost World, για το Wii U και το 3DS. Κάποτε άσπονδοι εχθροί, τώρα φιλαράκια. Αυτήν τη σχέση έρχεται να τιμήσει το παιχνίδι. Καλώς ή κακώς, το Sonic Lost World έχει δύσκολο έργο μπροστά του, καθώς έχει αναλάβει, άθελά του, πολλές ευθύνες. Από τη στιγμή της ανακοίνωσής του, δημιούργησε ανυπομονησία στις τάξεις των οπαδών του σκατζόχοιρου. Στη συνέχεια, μετά τις πιο εκτενείς παρουσιάσεις του τίτλου και σε συνδυασμό με την αρχική απογοήτευση της κοινότητας για το Super Mario 3D World και την έλλειψη ενός παιχνιδιού 3D Mario στα πρότυπα των Super Mario Galaxy, στον τίτλο της SEGA στράφηκαν τα βλέμματα για την κάλυψη και αυτού του κενού.

Κάποιοι φίλοι απογοητεύτηκαν από αυτήν εξέλιξη και κάποιοι άλλοι την υποδέχθηκαν με ανοικτές αγκάλες. Ακόμα, οι δηλώσεις των developers πως οι παίκτες θα έχουν τον πλήρη έλεγχο του Sonic και θα μπορούν να ελέγξουν την ταχύτητά του, γέμισαν με ενθουσιασμό τους φίλους της σειράς οι οποίοι έβρισκαν ενοχλητικό το γεγονός ότι τα παλαιότερα παιχνίδια απαιτούσαν ταχύτητα η οποία, όμως, οδηγούσε σε χτυπήματα από εχθρούς που εμφανίζονταν την τελευταία στιγμή στο δρόμο του παίκτη.

Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x