Όπως δήλωσε ο δημιουργός του Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain Hideo Kojima, το παιχνίδι μπορεί να χαρακτηρίζεται ως open-world, όμως δεν θα πρέπει να περιμένουμε ότι ο Snake θα «ψαρεύει όλη μέρα ή θα αλλάζει δουλειές προς αναζήτηση μιας διαφορετικής ζωής.
Κοιτώντας το χάρτη του παιχνιδιού κάποιος, διαπιστώνει ότι πρόκειται για έναν ανοιχτό κόσμο, όμως στο MGS5 είναι ξεκάθαρο το τι πρέπει κάποιος να κάνει.
Μπορεί να πρέπει να βοηθήσετε κάποιον ή να καταστρέψετε κάτι, ή να συλλέξεις πληροφορίες σε αυτό το σημείο. Κάποιες αποστολές θα έχουν και χρονικά όρια», σημείωσε αρχικά ο Kojima.
Στη συνέχεια προσέθεσε πως: «ως τώρα στο MGS μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μόνο το εσωτερικό της τοποθεσίας όπου διεισδύατε.
Το πώς φτάνατε εκεί το δείχναμε σε ένα cut-scene και όταν τελειώνατε την αποστολή υπήρχε ένα ακόμα με ένα ελικόπτερο ή οτιδήποτε άλλο μέσο με το οποίο μπορούσατε να απομακρυνθείτε».
«Δεν είναι άσχημα τα γραμμικά παιχνίδια, όμως θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν θα έπρεπε να σκεφτείτε το από πού και το πώς θα διεισδύσετε, τι εξοπλισμό θα πρέπει να έχετε και πως θα φτάσετε εκεί. Πιστεύω ότι ο τρόπος με τον οποίο συνδυάζεται το MGS με τον ανοιχτό κόσμο είναι κάτι για το οποίο ως τώρα δεν σας έχουμε ενημερώσει όπως πρέπει.
Συγκεκριμένα, σε αυτό το παιχνίδι δημιουργούμε το σύστημα ελέγχου και δουλεύουμε στις οπτικές εκφράσεις για μια παγκόσμια αγορά, με σκοπό να συμβαδίσουμε με τις απαιτήσεις της αγορά της Β. Αμερικής.
Όταν όμως το δοκιμάσετε, θα πείτε πως πράγματι έχουμε να κάνουμε με ένα MGS. Πιστεύω ότι τα παιχνίδια ανήκουν στα interactive media και υπάρχει η βιασύνη χρησιμοποίησης όλων αυτών που ένα παιχνίδι μπορεί απλόχερα να προσφέρει.
Οι ανοιχτοί κόσμοι δημιουργούν κάτι τέτοιο και πιστεύω ότι εκεί βρίσκεται το μέλλον του gaming», είπε κλείνοντας ο Kojima. To Metal Gear Solid 5 βρίσκεται υπό ανάπτυξη για PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, και Xbox One.
Πηγή: enternity.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.