Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της εταιρείας ανάπτυξης, ο λόγος αυτής της μεγάλης καθυστέρησης είναι ότι τελικά χρειάζονται περισσότερο χρόνο οι developers προκειμένου να τελειοποιηθεί η εν λόγω παραγωγή και μάλιστα όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά από την εταιρεία «ουδείς θέλει να θέσει σε κίνδυνο την ποιότητα του τίτλου».
Να υπενθυμίσουμε ότι ο τίτλος αρχικά είχε προγραμματιστεί για τις 22 Νοεμβρίου για τα οικιακά συστήματα της τωρινής γενιάς, ενώ θα ήταν τίτλος λανσαρίσαμτος για τα Xbox One και PlayStation 4.
Πηγή: enternity.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.