Τεχνολογία

Η Apple… δεν βλέπει τον δεύτερο στην λίστα Forbes KAI το 2016

Η αξία της Apple δεν έχει αυξηθεί ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο (6%), όμως και στη φετινή λίστα Forbes είναι… πολύ μπροστά από τον δεύτερο. Περίπου 70 δισεκατομμύρια δολάρια διαφορά.

Η Apple παραμένει –αναμενόμενα- η βασίλισσα στην αξία των brands στην λίστα Forbes του 2016.

Αυτό που εντυπωσιάζει, όμως, είναι η διαφορά που διατηρεί από τον δεύτερο, έχοντας μάλιστα αύξηση μόλις 6% στην συνολική αξία της.

Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή η Apple στοιχίζει 154.1 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Google την ακολουθεί, έχοντας μάλιστα θεαματική αύξηση από πέρυσι (26%). Παρά ταύτα, δεν ξεπέρασε τα 82 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η μεταξύ τους διαφορά, λοιπόν, είναι περίπου 70 δισεκατομμύρια!

Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι η συγκεκριμένα διαφορά είναι... μικρότερη από πέρυσι, όταν η Apple υπερείχε 76 εκατομμύρια της Microsoft -η οποία φέτος έμεινε στην τρίτη θέση της σχετικής λίστας.

Δείτε αναλυτικά την λίστα των πιο πολύτιμων brand του 2016:

inner

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x