Με την ιπποδύναμη των PlayStation 4, Xbox One αλλά και των σύγχρονων προσωπικών υπολογιστών, ήταν αναμενόμενο να παλέψουμε με νύχια και με δόντια να δούμε από κοντά τον τίτλο και να πάρουμε το χειριστήριο ενός next-gen συστήματος στα χέρια μας. Η σουηδική ομάδα ανάπτυξης είχε ετοιμάσει ένα ειδικό χώρο στο booth της ΕΑ, όπου όλοι όσοι επισκεφθήκαμε τη gamescom είχαμε την ευκαιρία να δούμε τον τίτλο στο PS4.
Η δοκιμή μας έγινε στο multiplayer κομμάτι της εν λόγω έκδοσης, η οποία και θα υποστηρίζει ταυτόχρονη δράση έως και 64 παικτών. Τα 60 καρέ το δευτερόλεπτο έκαναν πραγματικά τη διαφορά και δείχνουν με τη μία το πόσο σημαντικό θα είναι αυτό το όριο για τα games των επόμενων ετών. Τα πάντα δείχνουν πεντακάθαρα και η λεπτομέρεια που έχει προστεθεί από την ομάδα ανάπτυξης ξεκινάει από τα όπλα και τα σώματα των παικτών και φτάνει έως και τον τρόπο που κινούνται τα δέντρα και το γρασίδι, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν.
Ταυτόχρονα, αυτός ο δαιμονιώδης ρυθμός βοηθάει αρκετά και στον έλεγχο που πλέον «ξεμπουκώνει» αρκετά. Κάτι τέτοιο φαίνεται δε σε όλες τις περιπτώσεις της μάχης, από το στήσιμο σε ένα σημείο για την εξόντωση πολλαπλών στόχων, έως και στις μάχες σώμα με σώμα. Σημαντικά βοηθάει στο όλο concept και το χειριστήριο του συστήματος της Sony, αφού οι βελτιώσεις που έχουν γίνει στα trigger buttons βοηθούν τα χέρια να κάθονται καλύτερα και τα πατήματα να είναι πιο άμεσα.
Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.