Παράξενα

«Δείξε της ότι ο κόσμος ανήκει στον άντρα» και άλλες 25 σεξιστικές διαφημίσεις (pics)

Δείτε τις 26 σεξιστικές διαφημίσεις που ακόμα και οι εταιρείες που τις χρησιμοποίησαν θα ήθελαν να έχουν ξεχάσει.

Η διαφήμιση είναι τέχνη αλλά και η βασική μέθοδος που – είτε το θέλεις, είτε όχι – μπορεί να σε πείσει να αγοράσεις ένα προϊόν, έστω και μόνο για να το δοκιμάσεις.

Σύμφωνα με τους ειδικούς μία διαφήμιση είναι πετυχημένη όταν το κοινό τη συζητά, ανεξάρτητα του εάν αυτό γίνεται με θετικό ή αρνητικό τρόπο. Υπάρχουν, όμως και ορισμένες διαφημίσεις – 26 για την ακρίβεια – τις οποίες οι εταιρείες που τις χρησιμοποίησαν θα ήθελαν να τις έχουν ξεχάσει.

Ο λόγος; Το σεξιστικό περιεχόμενό τους, καθώς σε όλες οι γυναίκες παρουσιάζονται ως «περίεργο», «κατώτερο» και άλλα αντίστοιχα κοσμητικά επίθετα είδος. Το μόνο ελπιδοφόρο είναι ότι οι συγκεκριμένες διαφημίσεις είναι... παλιές, αν και η αναπαραγωγή συγκεκριμένων στερεότυπων τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες εξακολουθούν να εμφανίζονται στον κόσμο της διαφήμισης ακόμη και στις μέρες μας.

Heinz, 1950: Η διαφήμιση ξεκινά με το μότο: «Οι περισσότεροι σύζυγοι, στις ημέρες μας, έχουν σταματήσει να χτυπούν τις γυναίκες τους...»
inner
inner

Van Heusen, 1951: «Δείξε της ότι ο κόσμος ανήκει στον άντρα»
inner

Chase & Sanborn, 1952: Μία «ανάλαφρη» άποψη της ενδοοικογενειακής βίας
inner

Schlitz, 1952: «Μην ανησυχείς αγάπη μου, δεν έκαψες την... μπύρα»
inner

Alcoa, 1953: Τα νέα καπάκια της εταιρείας δεν χρειάζονται «μαχαίρι για να ανοίξουν, ανοιχτήρι ή έστω τον σύζυγό σας»

inner

Pitney-Bowes, 1953: Είναι τόσο εύκολο να το χρησιμοποιήσεις που μπορεί να το κάνει ακόμη και μία γυναίκα.
inner

Unilever, 1955: Μάντεψε ποιος έπλυνε όλα τα πιάτα;Unilever
inner

Budweiser, 1956: «Η Budweiser έχει ικανοποιήσει περισσότερους συζύγους από οποιοδήποτε άλλο ρόφημα».
inner

Drummond, 1959: Η γυναίκα είναι «βαρίδι».
inner

Kenwood, 1961: Γι' αυτό χρειάζονται οι σύζυγοι.
inner

Acme, 1963: Η πιο σημαντική ιδιότητα ενός καφέ είναι το πόσο ευχαριστεί έναν άντρα.
inner

Nesbit's, 1964: «Είσαι αρκετά γυναίκα για να αγοράσεις στον άντρα τη μουστάρδα του;»
inner

VW, 1964: «Οι γυναίκες είναι απαλές και ευγενικές, αλλά χτυπάνε τα πράγματα... Μπορεί να σπάσει την κουκούλα. Να τσακίσει την πόρτα. Ή να σκάσει το λάστιχο....».
inner

Dormeyer, 1966: Οι γυναίκες είναι απελπισμένες για ηλεκτρικές συσκευές και μπορεί να κλάψουν προκειμένου να τις αποκτήσουν.
inner

Brown & Williamson, 1967: «Οι καλύτερες είναι αδύνατες και πλούσιες».
inner

1968: Η American Airlines θέλει να σκέφτεσαι ότι η όμορφη αεροσυνοδός είναι κάποια όπως η μητέρα σου.
inner

Procter & Gamble, 1968: Το φεγγάρι δεν μπορεί να καθαριστεί μόνο του.
inner

Whitehall Labs, 1969: «Ο πονοκέφαλος της νοικοκυράς».
inner
inner

Muriel, 1969: Η Tipalet θέλει να ξέρετε ότι τα τσιγάρα φτιάχτηκαν για τους άνδρες, αλλά αμέσως ελκύουν τις γυναίκες.
inner

1969-1970: Ο Jell-O δεν πιστεύει ότι μία γυναίκα μπορεί να κατανοήσει την έννοια της ιεραρχίας στη δουλειά.
inner

1970: Η Datacomp κατασκεύασε ένα computer που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας... ακόμα και οι γυναίκες!
inner

General Mills, 1970: «Κράτα το σπίτι....».
inner

Dacron, 1970: «Είναι ωραίο να έχεις ένα κορίτσι κάπου στο σπίτι».
inner

Mini, 1971: «Κάνει την οδήγηση τόσο εύκολη όσο τον ύπνο. Κοιμήσου αγάπη μου...»

inner

Brown, 1973: «Ο σωτήρας της συζύγου!»
inner

1974: Η Weyenberg Shoes πιστεύει ότι η θέση της γυναίκας είναι στα... πόδια ενός άντρα.
inner

Πηγή: Newmoney.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x