TV

Αστρονομικά ποσά: Τόσο κόστισε μια διαφήμιση στο Super Bowl

Διαβάστε πόσο κόστισε κατά μέσο όρο μια διαφήμιση στο Super Bowl.

Το Super Bowl είναι το πιο εμπορικό show στον πλανήτη και όχι απλώς το παιχνίδι που κρίνει τον τίτλο στο NFL. Κάθε χρόνο οι διαφημιζόμενοι σχηματίζουν… ουρές για να αγοράσουν λίγο τηλεοπτικό χρόνο και να προβάλλουν τα προϊόντα τους σε ένα από τα πολλά διαλλείματα που υπάρχουν σε ένα πρόγραμμα που κρατά πάνω από τέσσερις ώρες.

Σύμφωνα με την έγκυρη ιστοσελίδα Statista, στο φετινό Super Bowl καταγράφηκε ρεκόρ στο κόστος των διαφημίσεων. Οι εταιρείες που θέλησαν να παρουσιάσουν το προϊόν τους στη μεγαλύτερη εμπορική «σκηνή» της χρονιάς έπρεπε να πληρώσουν κατά μέσο όρο 7 εκατομμύρια δολάρια για ένα σποτάκι 30 δευτερολέπτων!

Ουδέποτε άλλοτε είχε καταγραφεί τόσο υψηλό κόστος, με το περσινό ρεκόρ των 6,5 εκατομμυρίων δολαρίων να καταρρίπτεται. Σημειώνεται πως το 2002 το μέσο κόστος διαφήμισης στο Super Bowl ανερχόταν στα 2,2 εκατ. δολάρια και έκτοτε, με εξαίρεση δύο χρονιές που υπήρχε μια μικρή μείωση, οι τιμές όλο και μεγαλώνουν.

Το 2021 είχε γίνει γνωστό πως η Budweiser είχε διαθέσει για να διαφημιστεί στη διάρκεια του Super Bowl συνολικά 52 εκατομμύρια δολάρια!

Έρευνα του 2020 έδειξε πως το 79% των τηλεθεατών αντιμετωπίζουν τις διαφημίσεις του Super Bowl ως ξεχωριστό θέαμα, ενώ το 71% πως πραγματικά τις απολαμβάνουν.

Δείτε τις καλύτερες διαφημίσεις του Super Bowl

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x