Αν γνωρίζαμε κάτι από την αρχή για τα παιχνίδια λανσαρίσματος του PS4 είναι πως αποκλείεται να δούμε ένα άριστο game σε οποιαδήποτε κατηγορία.
Κάτι τέτοιο άλλωστε συμβαίνει με κάθε κυκλοφορία νέου συστήματος, καθώς οι ομάδες ανάπτυξης δεν έχουν ποτέ τον απαραίτητο χρόνο για να προσφέρουν ακριβώς αυτό που είχαν στο μυαλό τους.
Όταν δε, μιλάμε και για παραγωγές που πρέπει να βγουν (χωρίς άλλη επιλογή) σε συγκεκριμένη ημερομηνία, η πιθανότητα να δούμε λάθη αγγίζει σχεδόν το 100%.
Αυτό που δεν περιμέναμε πάντως είναι πως σε τίτλο που… διευθύνει ο άνθρωπος πίσω από το ίδιο το σύστημα (Mark Cerny) θα συναντούσαμε τόσο αναχρονιστικά χαρακτηριστικά.
To Knack ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στο PlayStation Meeting που έγινε το Φεβρουάριο στη Νέα Υόρκη και είχε περιγραφεί ως «μια μείξη στοιχείων Crash Bandicoot, Katamari Damacy και λίγο από God of War».
Είναι όλα τα παραπάνω; Ναι και όχι. Ας δούμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Ζούμε σε έναν κόσμο όπου η ανθρωπότητα δέχεται την απειλή μιας φυλής Goblins και τη φυλή μας αναλαμβάνει να βοηθήσει ο Knack.
Ο λόγος για έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα, το σώμα του οποίου αποτελείται από πολλά μικρότερα αρχαία αντικείμενα με ειδικές δυνάμεις.
Συλλέγοντας παρόμοια τμήματα από τα διάφορα επίπεδα, ο χαρακτήρας μπορεί να μεγαλώσει, να αποκτήσει άλλες δυνάμεις και γενικότερα να βρει τρόπους να αντιμετωπίσει τους εχθρούς.
Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.