Όπως σημειώνει ο gaming insider Pete Doss, η αμερικανική εταιρεία αναμένεται να «χαλαρώσει» τις απαιτήσεις του Kinect σε επίπεδο GPU, το οποίο θα βοηθήσει τους τίτλους να εκμεταλλεύονται περισσότερους πόρους.
Συγκεκριμένα, το Xbox One «δεσμεύει» το 10% της ισχύος της GPU του για το Kinect, με το 8% να αξιοποιείται για την επεξεργασία της εικόνας και το 2% για την επεξεργασία των φωνητικών εντολών. Το επερχόμενο patch θα απελευθερώσει αυτό το 8% προς όφελος των games και των gamers.
Η κατάσταση αυτή ωστόσο δε μπορεί να αντιστρέψει το κλίμα που θέλει όλο το πρώτο κύμα τίτλων στα new-gen συστήματα να δείχνει καλύτερο στο PS4, ωστόσο σίγουρα θα βελτιώσει κάπως την κατάσταση. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το θέμα εδώ.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.