Ο πνευματικός της διάδοχος, το Race Driver: Grid, παρέκκλινε λίγο από το αυστηρά ευρωπαϊκό πνεύμα των προκατόχων του, ακολουθώντας την γενικότερη τάση «παγκοσμιοποίησης» του περιεχομένου των τίτλων της Codemasters, όμως αγαπήθηκε από το κοινό για μία σειρά από λόγους: πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στο arcade και το simulation στοιχείο, εξαιρετικός τεχνικός τομέας και εισαγωγή νέων χαρακτηριστικών, όπως η δυνατότητα rewind της δράσης μετά από κάποιο οδηγικό λάθος. Πέντε χρόνια μετά και λίγο πριν τη μετάβαση στις κονσόλες νέας γενιάς έρχεται η συνέχειά του, το Grid 2, το οποίο φιλοδοξεί να προκαλέσει εξίσου θετικές εντυπώσεις.
Βασικός σκοπός του παίκτη στο Career mode είναι να βοηθήσει στην προώθηση μιας νέας διοργάνωσης αγώνων αυτοκινήτου παγκόσμιας εμβέλειας, προσελκύοντας οπαδούς με τις νίκες του ενάντια σε γνωστά racing clubs, αρχικά σε ανεξάρτητους αγώνες και μετά στα πλαίσια του ίδιου του World Series Racing. Η διοργάνωση ξεκινάει από τις Ηνωμένες Πολιτείες και όσο μεγαλώνει ο αριθμός των οπαδών γίνονται διαθέσιμοι νέοι αγώνες σε Ευρώπη και Ασία, ενώ οι χορηγοί παρέχουν στον παίκτη καινούρια αυτοκίνητα διαφόρων τύπων. Στο τέλος κάθε σεζόν, από τις πέντε συνολικά, υπάρχει κι ένα video από το ESPN που επιχειρεί να προσδώσει μια ρεαλιστική διάσταση στην πρόοδο του παίκτη και στη μεγέθυνση του WSR.
Το συνάλλαγμα λοιπόν του Career mode είναι οι fans και είναι εκ φύσεως fixed, χωρίς να μπορεί να «ξοδευτεί» κάπου όπως γινόταν με τα χρήματα που κέρδιζε ο παίκτης στο πρώτο Grid, ενώ τα νέα αυτοκίνητα έρχονται είτε ουρανοκατέβατα μετά από κάποια πρόοδο στο παιχνίδι, είτε μέσω συμμετοχής σε time trials όπου θα πρέπει να επιτευχθεί συγκεκριμένος χρόνος για να κρατήσει ο παίκτης το νέο όχημα. Οι διαθέσιμες δυνατότητες customization περιορίζονται στο χρώμα του αμαξώματος και στην προσθήκη λογοτύπων από τους χορηγούς. Εν ολίγοις, δεν υπάρχει η αίσθηση ιδιοκτησίας των οχημάτων και της συμμετοχής σε racing team όπως στο Grid, ενώ οι όποιες απόπειρες για εγκαθίδρυση ρεαλιστικού υποβάθρου και αυξημένου κινήτρου για την συμμετοχή στους αγώνες δεν επιτυγχάνουν τον σκοπό τους. Από την άλλη, υπάρχει ευελιξία στη δομή των αγώνων και -κυρίως- πολύ μεγάλη ποικιλία, που εκφράζεται μέσω της ύπαρξης πολλών διαφορετικών events. Μπορεί έτσι να «θολώνει» αρκετά η ταυτότητα του franchise, το οποίο πλέον ταυτίζεται με οποιονδήποτε αγώνα μπορεί να λάβει χώρα σε άσφαλτο και όχι μόνο με τα Touring Cars, όμως η διαθέσιμη ποικιλία παραμένει καλοδεχούμενη.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.