Με λίγα περιθώρια που απέμεναν για ένα παιχνίδι να καλύψει την τρέχουσα γενιά οικιακών συστημάτων ψυχαγωγίας από θέμα hardware, το φετινό (F1 2013) είναι μια βελτιωμένη αλλά επαναληπτική σε μεγάλο βαθμό έκδοση. Στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, οι δυνατότητες της Red Bull και η κυριαρχία της έχουν αφήσει άναυδους τους πάντες, πράγμα που η Codemasters δεν κατάφερε να κάνει στον ίδιο βαθμό έτσι ώστε για φέτος να μην ανταπεξέρχονται των προσδοκιών οι δυνατότητές της για έναν ακόμα καλύτερο τίτλο, αλλά να επαναπαύεται σε απλές πινελιές από το παρελθόν που ουσιαστικά είναι και αυτές ανύπαρκτες έως ένα σημείο. Πάμε όμως να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Ο τίτλος ξεκινάει με το Young DriverΆs Test που γνωρίσαμε αρχικά από την F1 2012 και βάζει τον παίκτη να γνωρίσει το περιεχόμενο που προσφέρει σε μια σειρά από δοκιμασίες επί δυο ημέρες στην πιστά Abu Dhabi's Yas Marina Circuit. Σε αυτές τις δοκιμασίες, οι ικανότητές σας θα δοκιμαστούν και θα σας προετοιμάσουν για το Career Mode, όπου θα περάσετε πιθανότατα και το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου σας. Τα πράγματα παραμένουν ως επί τον πλείστον αμετάβλητα από τον προηγούμενο τίτλο μέσα και έξω από την πίστα, με ακριβώς τα ίδια cut-scenes μετά τον τερματισμό του εκάστοτε αγώνα. Μια προσθήκη που είναι εμφανής στη φετινή έκδοση είναι η επιλογή save κατά την διάρκεια του αγώνα, η οποία είναι ευπρόσδεκτη, κυρίως για τους παίκτες που δεν μπορούν να διαθέσουν πολύ χρόνο για μια πλήρη αγωνιστική απόσταση ενός Grand Prix, ρισκάροντας ταυτόχρονα την στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσετε, την δεξιότητα αλλά και την αντοχή σας.
Αυτοί που ψάχνουν κάτι διαφορετικό από το κλασσικό Career Mode έχουν φέτος την επιλογή του Scenario Mode που σας προκαλεί να ανταποκριθείτε με επιτυχία ενός στόχου σε μια σειρά από ασυνήθες καταστάσεις, όπως για παράδειγμα να τερματίσετε μπροστά από τον συμπαίκτη σας έχοντας λάβει ποινή δέκα δευτερολέπτων ή και ακόμα να οδηγήσετε κάποια μέτρα με κλαταρισμένο λάστιχο να μπείτε στα pit και να νικήσετε. Υπάρχουν 20 διαφορετικές επιλογές και μπορούμε να πούμε ότι και οι 20 είναι αρκετά διασκεδαστικές και μπορούν να σας κρατήσουν για ένα χρονικό διάστημα κολλημένους στην κονσόλα και την τηλεόρασή σας. Σημαντική διαφορά σε σχέση με πέρσι είναι τα βελτιωμένα physics και η μεγαλύτερη έμφαση που έχει δοθεί στο χειρισμό των μονοθεσίων. Τα οχήματα της F1 2013 εκμεταλλεύονται το βελτιωμένο μηχανισμό φρεναρίσματος, μπορούν να πατούν πάνω στα kerbs και να αλλάζουν το οδηγικό στιλ και συνολικά υπάρχουν λεπτομέρειες που δείχνουν πως έχουν προστεθεί έξτρα λεπτομέρειες.
Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.