Games

Αφιέρωμα στη σειρά Crysis

Διαβάστε ένα αφιέρωμα σε όλη τη σειρά Crysis. Αφορμή; Η κυκλοφορία του Crysis 3...

Δεν υπάρχει gamer που να μη γνωρίζει τη σειρά Crysis, ένα franchise που άνθισε μέσα από τα χέρια της ομάδας ανάπτυξης Crytek και συνεχίζει να κερδίζει μερίδια αγοράς χάρη στη δουλειά που κάνει η ομάδα της Electronic Arts στον τομέα της προώθησης.

Με το Crysis 3 να βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες στα καταστήματα, νομίζουμε ότι είναι μια καλή ευκαιρία να ρίξουμε μια ματιά στις παραγωγές που έχουν κάνει την εμφάνισή τους μέχρι σήμερα και να σημειώσουμε γιατί τα εν λόγω games έχουν αφήσει τα σημάδια τους.

Για όσους δε γνωρίζουν, το Crysis ασχολείται με τη σύγχρονη μορφή του πολέμου και ακολουθεί τα γεγονότα μιας ομάδας στρατιωτικών που χρησιμοποιούν ανεπτυγμένη τεχνολογία. Χρησιμοποιώντας την ειδική στολή Nanosuit, έχουν βοήθεια σε όλους τους τομείς που εμπλέκονται σε μια μάχη, όπως φυσική κατάσταση, ισχύ, ταχύτητα και προστασία από τα αντίπαλα πυρά.

Πέραν της μάχης τους με στρατιώτες της Βορείου Κορέας, οι πρωταγωνιστές αντιμετωπίζουν ακόμη και μία ανεπτυγμένης τεχνολογίας εξωγήινη φυλή με την ονομασία Ceph.

Η φυλή αυτή έχει φτάσει στον πλανήτη μας εδώ και εκατομμύρια χρόνια, για λόγους που ουδείς γνωρίζει μέχρι σήμερα.

Τα γεγονότα στα δύο πρώτα games λαμβάνουν χώρα στα Lingshan Islands των Φιλιππίνων και ο κεντρικός ήρωάς τους ανήκει στην Raptor Team. Η Crytek επέλεξε στο πρώτο sequel, το Crysis 2, να χρησιμοποιήσει ένα ακόμη πιο διαδεδομένο setting, αυτό της Νέας Υόρκης, με ένα νέο πρωταγωνιστή, τον Alcatraz και μία βελτιωμένη έκδοση της Nanosuit, την Nanosuite 2.

Το πρώτο Crysis κυκλοφόρησε το 2007 αποκλειστικά για PC και βασίστηκε στην CryEngine 2, μια βελτιωμένη έκδοση της μηχανής γραφικών του Far Cry (που ανέπτυξε η ίδια εταιρεία πριν το franchise μεταφερθεί πλήρως στα χέρια της Ubisoft).

Η εν λόγω μηχανή ήταν από τις πρώτες που χρησιμοποίησαν το Direct3D 10 (DirectX 10) σε περιβάλλον Windows Vista, ωστόσο έτρεχε και σε προηγούμενες εκδόσεις του λειτουργικού της Microsoft με DirectX 9.

Μιλώντας για τον ίδιο τον κώδικα, ο Roy Taylor της Nvidia είχε τονίσει πως ο τίτλος της Crytek περιελάμβανε ένα εκατομμύριο γραμμές κώδικα, 1GB δεδομένων texture και 85.000 shaders.

Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x