Υπάρχουν στιγμές που το ρολόι του παρελθόντος αρχίζει να ενεργοποιείται αυτόματα. Επανέρχεται στο σήμερα και μπαίνει στην καθημερινότητά μας χωρίς να το καταλάβουμε. Κάπως έτσι δόθηκε και η αφορμή για το σύντομο αυτό αφιέρωμα στην ιστορία του Sensible Soccer, μιας εκ των ιστορικότερων σειρών στην αγορά των video games. Η πορεία του ξεκινάει στις αρχές των 90’s από την Sensible Software, η οποία είχε την έδρα της στη Μεγάλη Βρετανία.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1986 από τους Jon Hare και Chris Yates, οι οποίοι και γνωρίστηκαν στο σχολείο.
Η εταιρεία άρχισε να ασχολείται με τίτλους για ZX Spectrum και Commodore 64, έχοντας δώσει στην κυκλοφορία μερικά σημαντικά games, όπως το Wizball. Η ομάδα μεγάλωσε το 1988 με την προσθήκη του Martin Galway και με αυτό τον τρόπο δόθηκε στην κυκλοφορία το Microprose Soccer, η πρώτη απόπειρα του development team να ασχοληθεί με τη στρογγυλή θεά. Ο Galway αποτέλεσε παρελθόν το 1990 για να ασχοληθεί με την Origin Systems, ενώ ταυτόχρονα οι δύο πρώην συνέταιροί του έδειξαν να στρέφουν το ενδιαφέρον τους προς πιο ισχυρά συστήματα. Φτάνοντας στην εποχή των 16-bit, η εταιρεία κυκλοφόρησε 7 τίτλους με ιδιαίτερα σημαντική επιτυχία, τόσο στα PCs της εποχής, όσο και στα τότε οικιακά συστήματα ψυχαγωγίας των Nintendo και SEGA (Super NES και Mega Drive αντίστοιχα).
Συνολικά, η Sensible Software κυκλοφόρησε 26 τίτλους στην ιστορία της, η οποία μετράει μέχρι το 2000 και τη διάθεση του Cannon Fodder για το Game Boy Color. Στα επιτυχημένα βήματά της συγκαταλέγονται τα International 3D Tennis, Mega Lo Mania, Wizkid, Sensible Soccer, Cannon Fodder, Cannon Fodder 2 και Sensible World of Soccer. Η εταιρεία πουλήθηκε το 1999 στην Codemasters και από τότε ο Jon Hare συνεργάζεται με το γνωστό εκδότη σε πολλά games, καθώς και σε arcade κυκλοφορίες των σειρών Sensible Soccer και Cannon Fodder.
Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.