Ο κόσμος της Tyria βρίσκεται σε κίνδυνο και όλες οι φυλές πρέπει να οργανωθούν για να αντιμετωπίσουν την απειλή. Το Guild Wars 2 αποτελεί ένα ΜΜΟ σταθμό, καθώς έχει καταφέρει να ταυτιστεί με το «καινούργιο» και το «διαφορετικό», φέρνοντας την αλλαγή, που τόσο καιρό περίμενε το κουρασμένο genre των Theme Park MMOs. Πράγματι, στον πυρήνα του το GW2 είναι ένα theme park, όμως καταφέρνει -με έξυπνους τρόπους- να κρύψει πολλές από τις αδυναμίες του συγκεκριμένου είδους.
Το «κύμα» αλλαγών που φέρνει ο τίτλος της ArenaNet, δεν σταματά μόνο στους μηχανισμούς και τον σχεδιασμό, αλλά αγγίζει και το ίδιο το οικονομικό μοντέλο της κατηγορίας, το οποίο τα τελευταία χρόνια βρίσκεται υπό αμφισβήτηση. Συνδρομή δεν υπάρχει, κάτι που σημαίνει ότι δεν υπάρχει πια το άγχος από την μεριά του παίκτη, σχετικά με το ποιο ΜΜΟ πρέπει να πληρώσει για να μείνει. Το Buy-to-Play μοντέλο έχει αρκετά πλεονεκτήματα όταν εφαρμόζεται στα ΜΜΟ, καθώς το παιχνίδι πράγματι ανήκει έτσι μόνιμα στον παίκτη, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να επιστρέφει όσες φορές θέλει στον κόσμο της Tyria, χωρίς να ανησυχεί για το αν έχει παίξει ολόκληρο τον μήνα τον οποίο πλήρωσε. Αυτός είναι ο τρόπος του GW2 να πει στους παίκτες, ότι μπορούν να μείνουν για πάντα στο παιχνίδι και να παίξουν με τον δικό τους ρυθμό, καθώς η Tyria θα είναι πάντα εκεί και θα τους περιμένει κάθε φορά που θα επιστρέφουν από τα άλλα τους παιχνίδια.
Το τελευταίο είναι κάτι που επηρεάζει και τη συμπεριφορά των παικτών μέσα στο παιχνίδι και μάλιστα είναι εντυπωσιακό που είναι τόσο παρατηρήσιμο. Στο in-game chat δεν υπάρχουν (τόσοι) διαξιφισμοί και συγκρίσεις με άλλα ΜΜΟ, αλλά μια χαλαρή κοινότητα παικτών, η οποία δεν έχει την αγωνία για να αποφασίσει άμεσα αν της αρέσει το παιχνίδι ή όχι, επειδή δεν υπάρχει όλο αυτό το άγχος των 30 δοκιμαστικών ημερών. Το GW2 δεν θέλει να «κλέψει» μόνιμα κανέναν παίκτη και να τον εκβιάσει με τη συνδρομή του -θέλει απλώς να τον ψυχαγωγήσει.
Ξεκινώντας με το σύστημα δημιουργίας χαρακτήρα, οι παίκτες θα βρεθούν μπροστά σε ορισμένες ασυνήθιστες, αλλά και ορισμένες κλασικές επιλογές. Υπάρχουν συνολικά 5 διαθέσιμες φυλές, όπως: Charr, Human, Sylvari, Asura και Norn, ενώ αμέσως μετά καλούμαστε να επιλέξουμε το Profession του χαρακτήρα μας. Το σημαντικό εδώ είναι, ότι όλες οι φυλές μπορούν να επιλέξουν κάθε ένα από τα 8 Profession, τα οποία θα μπορούσαμε να τα περιγράψουμε απλοϊκά ως «κλάσεις» (αν και στο σύστημα μάχης γίνεται εμφανές, γιατί ο ορισμός τους ως «κλάσεις» δεν είναι ο ιδανικότερος).
Αυτά τα Professions είναι, ουσιαστικά, διαφορετικά στυλ μάχης και οι επιλογές καλύπτουν όλα τα γούστα, από Elementalists, Mesmers, Thiefs και Rangers, μέχρι Guardians, Warriors, Necromancers και Engineers. Το gameplay στυλ του κάθε Profession καταφέρνει να είναι τόσο μοναδικό, που πολλοί παίκτες μπορεί να χρειαστεί αρχικά να γεμίσουν και τα 5 διαθέσιμα slots που τους δίνει το παιχνίδι, δημιουργώντας δοκιμαστικούς χαρακτήρες.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.