Αν υπάρχει ένα χαρακτηριστικό δείγμα της ανασφάλειας που επικρατεί στους publishers κατά την εισαγωγή ενός νέου IP, αυτό είναι το Ridge Racer Unbounded. Ο λόγος είναι απλός: το παιχνίδι δεν έχει καμία σχέση με την θρυλική σειρά arcade racing της οποίας οικειοποιείται το όνομα, το οποίο, κατ’ ομολογία των δημιουργών του, χρησιμοποιήθηκε για να αποφευχθεί η επανάληψη της εμπορικής αποτυχίας των αξιόλογων αλλά άγνωστων στο κοινό Blur και Split/Second.
Στην πραγματικότητα λοιπόν έχουμε να κάνουμε με ένα νέο arcade racing IP, το «Unbounded», το οποίο δανείζεται χαρακτηριστικά από αρκετούς αξιόλογους εκπροσώπους της κατηγορίας.
Αν θέλαμε να είμαστε πραγματικά σύντομοι, θα λέγαμε ότι το Unbounded της Bugbear συνδυάζει στοιχεία από τα προ-Paradise Burnout και το Split/Second. Μία δωδεκάδα unlicensed αυτοκινήτων τρέχουν στους δρόμους μιας σκοτεινής πόλης με σκοπό την πρώτη θέση, όπως κι αν έρθει αυτή, αφού η καταστροφή των αντιπάλων, αλλά και της ίδιας της πόλης είναι από θεμιτή έως απαραίτητη. Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιείται ο μηχανισμός του Takedown του Burnout, μετονομασμένος σε “Frag” και χειρότερα υλοποιημένος λόγω υποδεέστερου collision detection, ενώ το DNA του Split/Second κάνει την εμφάνισή του μέσω της δυνατότητας καταστροφής τμημάτων της πόλης, η οποία όμως πραγματοποιείται με πιο άμεσο τρόπο, απλώς τρακάροντας επάνω σε destructible τμήματα του περιβάλλοντος. Βέβαια η έννοια “destructible” είναι λίγο σχετική στο Unbounded, αφού όπως λέει και στα tips του παιχνιδιού, «οι περισσότερες τσιμεντένιες επιφάνειες μπορούν να καταστραφούν».
Ως αποτέλεσμα, κάποιες επιφάνειες θα καταστραφούν χωρίς να το περιμένετε και αντιστρόφως, οπότε θα χρειαστεί λίγο trial and error πριν μάθετε ακριβώς πού μπορείτε να «χωθείτε» και πού όχι. Υπάρχουν πάντως συγκεκριμένα σημεία, που βρίσκονται συνήθως στο τέλος μιας ευθείας, τα οποία μπορούν να καταστραφούν μόνο όταν έχετε τη μπάρα του nitro γεμάτη, επιτρέποντας το «κούρεμα» μερικών δευτερολέπτων από τον χρόνο σας. Όπως συμβαίνει στα παιχνίδια του είδους, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να γεμίσει η μπάρα του nitro του αυτοκινήτου είναι το drifting, το οποίο εδώ όμως παρουσιάζει μια φαινομενικά απλή, αλλά πρακτικά τεράστια ιδιαιτερότητα. Το κουμπί “Drift” δεν λειτουργεί σαν χειρόφρενο. Αντιθέτως, για να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα θα πρέπει να το κρατάτε πατημένο σε όλη τη διάρκεια της πλαγιολίσθησης.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.