Ο πατέρας Sam Ghera παραπονέθηκε στη Microsoft μόλις διαπίστωσε ότι ο 12χρονος γιος του, Nik, ξόδεψε 1150 λίρες Αγγλίας σε αγορές στο Xbox Live κατά τη διάρκεια ενός εξαμήνου.
Όταν ο Nik αντιμετώπισε την οργή του μπαμπά, δικαιολογήθηκε λέγοντας ότι «δεν συνειδητοποίησε ότι πρόκειται για πραγματικά χρήματα» κι έτσι ο άφραγκος πλέον Ghera βρήκε το σχετικό πάτημα για να απευθυνθεί στην Microsoft.
Η αμερικανική εταιρεία απάντησε λέγοντας ότι στη διάρκεια μιας συναλλαγής καθίσταται προφανές ότι εμπλέκονται πραγματικά χρήματα, ενώ περιλαμβάνονται πολλαπλά βήματα επιβεβαίωσης μιας αγοράς.
Ο Ghera ζητάει απλώς μία «συγνώμη», θέλοντας να σταματήσει αυτό το «πρόβλημα», ώστε οι γονείς να αποτρέψουν τα παιδιά τους από το να ξοδεύουν αλόγιστα τα χρήματα που αντιστοιχούν στις πιστωτικές κάρτες.
Εναλλακτικά, εμείς προτείνουμε στους γονείς να φροντίσουν οι ίδιοι να ενημερώνονται καλύτερα, αφού υπάρχουν ρυθμίσεις στις online υπηρεσίες για τέτοια ζητήματα (“family settings”), ενώ μία ματιά στις ηλικιακές ενδείξεις των παιχνιδιών επίσης δεν θα έβλαπτε (Ο Nik έπαιζε Call of Duty, εκτός των άλλων).
Πηγή: Enternity.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.