Games

Tomb Raider: Πώς η Lara κατέκτησε τις καρδιές μας

Από καταβολής κόσμου, οι γυναίκες είχαν πάντοτε μια ιδιαίτερη κυριαρχία πάνω στο «ισχυρό» φίλο. Μια κυριαρχία που διακρίνονταν σε κάθε πλευρά της ζωής των ανθρώπων και δεν άργησε να αποτυπωθεί στη τέχνη κάθε μορφής, από τη ζωγραφική και τη μουσική μέχρι τον κινηματογράφο.

Από καταβολής κόσμου, οι γυναίκες είχαν πάντοτε μια ιδιαίτερη κυριαρχία πάνω στο «ισχυρό» φίλο. Μια κυριαρχία που διακρίνονταν σε κάθε πλευρά της ζωής των ανθρώπων και δεν άργησε να αποτυπωθεί στη τέχνη κάθε μορφής, από τη ζωγραφική και τη μουσική μέχρι τον κινηματογράφο.

Ο μοναδικός χώρος που αντιστεκόταν σθεναρά ήταν αυτός των video games - και η αντί σταση αυτή τελικά καταρρίφθηκε το 1996, μέσα σε μία μόνο μέρα και από μία μόνο γυναίκα. Μπορεί μέχρι τότε το θάρρος, η εξυπνάδα, η ευρηματικότητα, το sex appeal και οι γνώσεις να συγκαταλέγονταν στα προσόντα πολλών ηρώων του gaming, αυτή η κυρία όμως είχε όλα τα παραπάνω μαζί - και μάλιστα με αξεπέραστο στυλ.

Όλα ξεκίνησαν από ένα μικρό studio στο Derbyshire της Μεγάλης Βρετανίας, την Core Design, η οποία ανέπτυσσε απλά games κάθε είδους, με πιο γνωστό μέχρι τότε το Rick Dangerous. Η δεκαετία του '90 χαρακτηρίστηκε από τις ραγδαίες τεχνολογικές αλλαγές στη βιομηχανία - και αυτό ακριβώς υπήρξε η πηγή έμπνευσης για ένα σχεδιαστή της, ο οποίος οραματίστηκε ένα video game που να πλησιάζει στα όρια της κινηματογραφικής ταινίας. Η ιδέα δεν άργησε να γίνει σχέδιο και έτσι τον Toby Gard παρουσίασε έναν τρισδιάστατο κόσμο γεμάτο αρχαία ερείπια και πυκνή βλάστηση, με έναν πρωταγωνιστή ο οποίος θα αλληλεπιδρούσε ενεργά με το περιβάλλον.

Η μεταφορά ενός τέτοιου σχεδίου σε ένα πλήρως τρισδιάστατο in-game περιβάλλον ήταν, αν μη τι άλλο, δύσκολη. Η Core Design δεν είχε επιχειρήσει ποτέ στο παρελθόν κάτι παρόμοιο - όπως και οι περισσότεροι developers της εποχής, άλλωστε. Επιπρόσθετα, το concept που ήθελε τον κεντρικό χαρακτήρα στην οθόνη ανά πάσα στιγμή, προϋπέθετε μια επιτυχημένη προοπτική τρίτου προσώπου, κάτι εξαιρετικά δύσκολο για την εποχή.

Η ιδέα του Gard όμως βρήκε απήχηση στους ιθύνοντες της Core και έτσι η ανάπτυξη του τίτλου πήρε το πράσινο φως. Το πρώτο θέμα που προέκυψε ήταν ο πρωταγωνιστής του και η εκπληκτική ομοιότητα του με τον Indiana Jones. Προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν μηνύσεις από τη Lucasfilm, ο Gard σκέφτηκε μια γυναίκα στο πρωταγωνιστικό ρόλο και πολύ σύντομα τα πρώτα σχέδια έκαναν την εμφάνισή τους. Μετά από πολλά διαφορετικά concepts, η ομάδα της Core καταστάλαξε σε μια Λατινοαμερικανίδα, σκληροτράχηλη αρχαιολόγο με μακριά κοτσίδα και «καυτά» σορτς, την Laura Cruz.

Η συνέχεια εδώ

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x