Το Dragon’s Dogma είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση τίτλου στην κατηγορία των action RPGs, αφού ενώ δεν έχει κάνει αισθητή την παρουσία του με κάποιο demo, πολλοί gamers δείχνουν ιδιαίτερα σκεπτικοί απέναντί του. Ίσως ο τίτλος πληρώνει την καχυποψία των gamers απέναντι στην τωρινή εικόνα της Capcom, ωστόσο κάτι τέτοιο είναι πέρα για πέρα άδικο. Ο τίτλος αναπτύσσεται από την ιαπωνική εταιρία για PS3 και Xbox 360 και προσφέρει στοιχεία ενός hack and slash survival horror, τοποθετημένα σε έναν φανταστικό ανοιχτό κόσμο. Είχαμε τη δυνατότητα να μιλήσουμε με τους παραγωγούς του τίτλου και να παίξουμε ένα μέρος του σε ειδικά booths, κατά τη διάρκεια της Captivate, οπότε μπορέσαμε να βγάλουμε και κάποια πρώτα συμπεράσματα.
Ο τύπος χαρακτήρα που μπορεί να διαλέξει ο παίκτης ποικίλει από Fighter και Ranger, μέχρι Assassin, Mage και Magic Archer, με την επιλογή να παίζει σημαντικό ρόλο στο πως θα μπορεί να κινηθεί στην ιστορία και το πώς να αγωνιστεί σε κάθε μάχη. Η δομή του διατηρεί κάποια κλασικά χαρακτηριστικά τίτλων του είδους, αφού κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ο ήρωας που θα διαλέξει ο παίκτης θα κινηθεί σε διάφορες περιοχές, θα μαζέψει αντικείμενα, θα εξοπλιστεί καλύτερα, θα απολαύσει ιδιαίτερα καλοσχεδιασμένα cutscenes. Το πώς και πότε θα γίνει αυτό είναι καθαρά στο χέρι του, αφού ο τίτλος προσφέρει μεγάλη ελευθερία σε αυτό το σημείο. Ο παίκτης μπορεί να δημιουργήσει για το ταξίδι του και έναν δευτερεύοντα ήρωα (pawn) ή ακόμη καλύτερα μπορεί να αγοράσει αυτόν που έχει φτιάξει άλλοι και να τον προσλάβει έναντι αντιτίμου που εξαρτάται από τη διαφορά επιπέδων. Με αυτό τον τρόπο, η Capcom προσπαθεί να ενσωματώσει ένα στοιχείο multiplayer, χωρίς ωστόσο να το κάνει με τον κλασικό και γνωστό τρόπο και χωρίς να δίνει τη δυνατότητα πχ. σε τέσσερις παίκτες να ξεκινήσουν μαζί ένα ταξίδι. Η ιδέα πάντως είναι πανέξυπνη και δεν απαιτεί κάτι τρομακτικό σε επίπεδο τεχνικής υποδομής.
Οι μάχες έχουν έντονο ιαπωνικό χρώμα και αν και δεν πλησιάζουν την λογική του Dark Souls, απαιτούν ιδιαίτερα σωστή τακτική. Ο παίκτης πρέπει να εστιάζει πάντα στα αδύνατα σημεία του αντιπάλου, καθώς μόνο έτσι θα μπορεί να βγει νικητής (με την ομάδα του) από μία μάχη. Ζήσαμε σκηνές που ένας εχθρός ενός επιπέδου παραπάνω από τον ήρωά μας κατάφερε να διαμελίσει τους πάντες στο group γιατί απλά προσπαθήσαμε να τον αντιμετωπίσουμε με τακτική… Counter Strike. Ταυτόχρονα, πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν και τα pawns, τα οποία θα πρέπει να δέχονται τις σωστές εντολές για την συμμετοχή τους στο πεδίο. Γενικότερα, ο τίτλος δείχνει να χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακές σκηνές ανάμεσα στις δύο πλευρές με πολλά εφέ και γενικότερα ιδιαίτερα φαντεζί μάχες.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.