Μια ακόμη νέα κυκλοφορία στον τομέα των ΜΜΟ για το 2012, είναι αυτή του TERA. Μπορεί πολλοί να ακούν για πρώτη φορά το όνομα του παιχνιδιού, όμως η ομάδα που εργάζεται πίσω από αυτό μόνο άγνωστη δεν είναι. Η Bluehole Studio ιδρύθηκε από πρώην εργαζομένους της NCSoft, οι οποίοι μέχρι τότε εργάζονταν σε ένα από τα πιο δημοφιλή ΜΜΟ, το Lineage II. Αυτό που επίσης αξίζει να σημειώσουμε για το TERA, είναι ότι κυκλοφορεί στην περιοχή της Ασίας για πάνω από ένα χρόνο. Αυτό έχει ως συνέπεια η ευρωπαϊκή έκδοση που δοκιμάσαμε να βρίσκεται σε μεγάλο βαθμό ολοκληρωμένη και «καθαρισμένη» από bugs λανσαρίσματος, από τα οποία συνήθως υποφέρουν τα περισσότερα ΜΜΟ.
Η εμπειρία αυτού του ενός χρόνου σίγουρα φαίνεται και στο περιεχόμενο του τίτλου: αρκετά Dungeons, open world bosses, λειτουργικό και πλήρες -από πλευράς επιλογών- Interface, ολοκληρωμένο guild σύστημα, εκατοντάδες Quests, έναν αρκετά μεγάλο χάρτη χωρίς loading times, πολύ καλό optimization στην απόδοση του client και πολλά ακόμη. Αυτό που αξίζει να αναφερθεί αρχικά, είναι ο οπτικός τομέας του παιχνιδιού. Πρόκειται για ένα fantasy MMO με καθαρά ασιατική καλλιτεχνική διεύθυνση, η οποία εντυπωσιάζει τον παίκτη σε κάθε νέα περιοχή που εισέρχεται. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί την Unreal Engine 3 και, αν δεν το γνωρίζαμε αυτό από πριν, θα ήταν αδύνατον να διαπιστωθεί από το μάτι, αφού πρόκειται σίγουρα για μια από τις πιο πολύχρωμες και «ζωντανές» χρήσεις της συγκεκριμένης μηχανής γραφικών. Εκεί που επίσης ξεχωρίζει το TERA είναι στο σχεδιασμό των χαρακτήρων, με κάθε φυλή να δείχνει εντελώς διαφορετική από την άλλη και με το animation να είναι από τα καλύτερα που έχουν υπάρξει σε ΜΜΟ. Οπτικά, το TERA εντυπωσιάζει και καταφέρνει να διαχωρίσει τη θέση του από τα υπόλοιπα «δυτικά» fantasy ΜΜΟ.
Κάθε φυλή δείχνει μοναδική και οι σχεδιαστές δεν φοβήθηκαν να πειραματιστούν με τη φαντασία τους. Φυλές όπως οι γιγάντιοι Baraka, οι μικροκαμωμένες Elin, οι σέξι High Elf ή οι γάτοι Popori, είναι σίγουρα μερικά από τα μοντέλα που ξεχωρίζουν. Συνολικά υπάρχουν επτά διαθέσιμες φυλές και άλλες τόσες κλάσεις για να επιλέξει για την κάθε φυλή. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί κανείς να διαλέξει έναν Popori και στην συνέχεια να επιλέξει να τον κάνει από melee, μέχρι μάγο ή Healer. Οι φυλές, λοιπόν, εξυπηρετούν περισσότερο το οπτικό μέρος, ενώ στη συνέχεια μας δίνεται η δυνατότητα να παραμετροποιήσουμε ακόμη περισσότερο την εμφάνιση του χαρακτήρα, μέσα από ένα συνηθισμένο σύστημα. Ύστερα από την οθόνη δημιουργίας, το παιχνίδι μας μεταφέρει με εντυπωσιακό τρόπο στην αρχική περιοχή, οποία φαίνεται ότι είναι κοινή για όλες τις φυλές. Η αρχική περιοχή είναι τεράστια σε μέγεθος συγκριτικά με άλλα ΜΜΟ και θα απασχολήσει τους παίκτες για περίπου τα πρώτα 10 επίπεδα. Αυτό που παρατηρεί αμέσως κανείς με το που ξεκινάει να παίζει, είναι το πραγματικό action σύστημα μάχης, το οποίο αποτελεί και τη μεγάλη υπόσχεση του τίτλου.
Διαβάστε τη συνέχεια εδώ
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.