Games

Οι δημιουργοί του Far Cry 3 μιλούν για το νέο τίτλο

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας στα γραφεία της Ubisoft στο Montreal, είχαμε τη δυνατότητα να συνομιλήσουμε με τρία από τα μέλη της ομάδας ανάπτυξης για το επερχόμενο Far Cry 3. Η πρώτη ομαδική συνέντευξη έφερε απέναντί μας τον Andrea Zanini, ο οποίος είναι ο υπεύθυνος σχεδιασμού (game designer) και ένα από τα βασικά στελέχη του νέου τίτλου.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας στα γραφεία της Ubisoft στο Montreal, είχαμε τη δυνατότητα να συνομιλήσουμε με τρία από τα μέλη της ομάδας ανάπτυξης για το επερχόμενο Far Cry 3. Η πρώτη ομαδική συνέντευξη έφερε απέναντί μας τον Andrea Zanini, ο οποίος είναι ο υπεύθυνος σχεδιασμού (game designer) και ένα από τα βασικά στελέχη του νέου τίτλου.

Όπως μας είπε ο ίδιος είναι η πρώτη φορά που εργάζεται σε μέρος της σειράς και έχει την ευθύνη της χρήσης των όπλων, της εμπειρίας οδήγησης, των διάφορων μηχανισμών και της ανάπτυξης του χαρακτήρα που ελέγχει ο παίκτης.

Press: Σε πρώτη φάση, τι διάρκεια αναμένουμε στον τίτλο;
Andrea Zanini: Δεν μπορώ να απαντήσω συγκεκριμένα. Είναι αρκετά μεγάλη η διάρκειά του. Είχαμε εδώ κόσμο που έπαιζε για δύο μέρες σερί και δεν κατάφερε να το τερματίσει επειδή έψαχνε δεξιά κι αριστερά στο χάρτη. Νομίζω ότι μπορούμε να πούμε για μία βάση 20 ωρών, οι οποίες όμως μπορούν να αυξηθούν κατά πολύ, να φτάσουν τις 100, ίσως και παραπάνω αν αρχίσετε να ψάχνετε την περιοχή. Έχουμε γεμίσει το νησί με περιεχόμενο.

P: Υπάρχει ισορροπία ή αναλογία ανάμεσα σε scripted και non-scripted αποστολές;
AZ: Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας. Υπάρχουν πράγματα που κάποιος θα τα ζήσει ενδιάμεσα με τις ανταλλαγές πυροβολισμών και κάποια που μπορεί να τον οδηγήσουν από την αρχή ως το τέλος. Δεν μπορώ να απαντήσω συγκεκριμένα, αν και δεν μου αρέσει εντελώς ο χαρακτηρισμός «scripted». Μιλάμε για ένα ζωντανό οργανισμό (το νησί), όπου τα πάντα εξελίσσονται.

P: Μιας και το setting της ζούγκλας έχει συνδυαστεί από πολλούς με τη σειρά, σας φοβίζει το γεγονός ότι ίσως κινείστε λίγο πιο απομακρυσμένα από αυτό στο Far Cry 3;
ΑΖ: Όχι, καθόλου. Είναι απόφασή μας να αλλάζουμε κάποια πράγματα σε αυτό το επίπεδο. Σκοπός μας είναι να βάζουμε τον παίκτη σε μία ιστορία και να τον αφήσουμε να παίζει, είτε μιλάμε για ζούγκλα, είτε για έρημο.

Διαβάστε τη συνέχεια της συνέντευξης εδώ.

Αντίστοιχα, μιλήσαμε με τον υπεύθυνο για το σχεδιασμό των επιπέδων Mark Thompson, ο οποίος και μας είπε τι θα πρέπει να περιμένουμε στο νέο τίτλο. Μπορείτε να βρείτε τη σχετική συνέντευξη εδώ.

Τέλος, ο υπεύθυνος σχεδιασμού του τίτλου Jamie Keen ανέφερε τους λόγους γιατί το Far Cry 3 θα ξεχωρίσει. Η πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξή του βρίσκεται στο Enternity.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x