Αυτήν την «κούπα» την σηκώνουμε εμείς. Κι όταν λέμε «εμείς» δεν εννοούμε κάποια συγκεκριμένη ομάδα, αλλά τους τυχερούς «κοινούς θνητούς» φίλους του ποδοσφαίρου που χάρη σε μια πρωτότυπη ιδέα της Heineken, χορηγού του Champions League, είχαν την ευκαιρία να βρεθούν σε δωμάτιο ξενοδοχείου με το αντικείμενου του πόθους τους: το τρόπαιο της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης!
Η ιδέα απλή και εύκολα εφαρμόσιμη. Σε ξενοδοχείο που φιλοξενεί συχνά οπαδούς, η Heineken μετατρέπει ένα συγκεκριμένο δωμάτιο σε Big Brother τοποθετώντας παντού κάμερες, ενώ μέσα σε αυτό οι ανυποψίαστοι πελάτες βλέπουν με το στόμα ανοιχτό το κύπελλο του Champions League να τους περιμένει.
Η αρχική σαστιμάρα και αμφισβήτηση (μόνο που δεν το δάγκωσε κανείς για να διαπιστώσει την αυθεντικότητά του) δίνει γρήγορα τη θέση της στον ενθουσιασμό και την τρέλα!
Αποδεικνύοντας σε κάθε ευκαιρία όσα λένε οι γυναίκες μεταξύ τους, πως οι άντρες δηλαδή μένουν πάντα παιδιά, (πάλι καλά που δεν είχαν βάλει και καμιά δίμετρη Σουηδέζα στο δωμάτιο οι τύποι της Heineken), οι φίλαθλοι δεν χάνουν την ευκαιρία να πανηγυρίσουν, να φωτογραφηθούν, να ζήσουν –έστω κι έτσι- τη μαγεία του να σηκώνεις ψηλά στο… ταβάνι (αφού ουρανός δεν έπαιζε στο ξενοδοχείο) το πιο ποθητό τρόπαιο στο χώρο του ποδοσφαίρου, σε επίπεδο συλλόγων τουλάχιστον.
Μετά από λίγο το χτύπημα στην πόρτα του δωματίου κι ένα τραπεζάκι γεμάτο μπύρες έρχεται να αποκαλύψει την αλήθεια, αλλά χαλάλι, κάποιοι -έστω κι έτσι- δίχως σορτσάκι και φανέλα, έκαναν το όνειρό τους πραγματικότητα!
Νικόλας Ακτύπης
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.