Με το WRC να βρίσκεται σε μία συνεχή παρακμή τα τελευταία χρόνια, δεν είναι παράξενο το γεγονός πως μία εταιρία με το budget της ιταλικής Milestone, κατάφερε να αποκτήσει τα δικαιώματα μίας πάλαι πότε πανάκριβης άδειας χρήσης. Η πρώτη προσπάθεια της, το WRC 2010, ήταν αρκετά αξιόλογη και τράβηξε την προσοχή αρκετών φανατικών του είδους. Σχεδόν ένα χρόνο μετά, η εταιρία ισχυρίζεται πως με το WRC 2 διόρθωσε τα όσα προβλήματα εμφανίστηκαν στον περσινό τίτλο. Αποτελεί ο τίτλος ένα ουσιώδες sequel ή είναι προτιμότερο όσοι έχουν επενδύσει ήδη στη σειρά να κοιτάξουν αλλού;
Τo Road To WRC επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και βάζει τους παίκτες στην θέση ενός αρχάριου οδηγού, ο οποίος κάνει τα πρώτα μικρά βήματα του για τον δρόμο της δόξας και την κατάκτηση του πολυπόθητου πρωταθλήματος. Ξεκινώντας, η επιτυχία στους αγώνες κρίνεται ιδιαίτερης σημασίας ώστε οι μεγάλοι χορηγοί να προσεγγίσουν τον χρήστη με αποτέλεσμα μία αξιοσημείωτη συνεργασία που θα επιφέρει κέρδη και στις δύο πλευρές. Με τη σταδιακή πρόοδο του παίκτη, φανερώνονται νέες επιλογές όπως η πρόσληψη μηχανικών, υπεύθυνων δημοσίων σχέσεων, καθώς και καινούργιες κατηγορίες αυτοκινήτων όπως το WRC Group B και μία πλούσια γκάμα επιλογών από οχήματα των 80s μέχρι και της σύγχρονης εποχής.
Τα παραπάνω συμβάλλουν στην δημιουργία της αίσθησης πως ο παίκτης είναι όντως μέλος μίας ομάδας που προσπαθεί να φέρει εις πέρας τον στόχο της. Επιπλέον, η… αναρρίχηση στα μεγαλύτερα πρωταθλήματα πραγματοποιείται με αργό τρόπο, κάτι που σημαίνει πως υπάρχει αρκετό διαθέσιμο υλικό. Ένα καινούργιο χαρακτηριστικό που προστέθηκε στο WRC 2 είναι η λειτουργία Rewind, την οποία έχουμε δει και σε άλλες παραγωγές και δίνει την δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν, να γυρίσουν τον χρόνο πίσω ώστε να διορθώσουν κάποια λάθη τους όπως σύγκρουση με το περιβάλλον ή αντιπάλους ή να αποφύγουν κάποιο ατύχημα. Αυτό βοηθάει αρκετά τους αρχάριους να εξοικειωθούν με το χειρισμό του τίτλου, όπως συμβαίνει και στο WRC Rally School. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στο Career Mode του WRC 2 είναι η επιλογή της Milestone να μην προσθέσει κάτι καινούργιο. Όντας μία παραγωγή που έχει ως θέμα το WRC, το μοντέλο χειρισμού θα έπρεπε να κινείται -τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος του- σε simulation μονοπάτια. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει, με την οδήγηση να έχει συνολικά μία arcade νότα.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης για το WRC 2 στο Enternity.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.