Games

Η ώρα του… Ninja

O Tomonobu Itagaki είναι από τους πιο χαρισματικούς ανθρώπους της βιομηχανίας και όποιος δε γνωρίζει την ιστορία του, καλό είναι να ανατρέξει στο εξαιρετικό αφιέρωμα που δημοσίευσε το Enternity πριν από μερικές ημέρες. Η εκκεντρικότητα του Ιάπωνα δημιουργού έχει δημιουργήσει κοινό που τον ακολουθεί φανατικά και κοινό που δε θέλει να τον βλέπει μπροστά του.

O Tomonobu Itagaki είναι από τους πιο χαρισματικούς ανθρώπους της βιομηχανίας και όποιος δε γνωρίζει την ιστορία του, καλό είναι να ανατρέξει στο εξαιρετικό αφιέρωμα που δημοσίευσε το Enternity πριν από μερικές ημέρες. Η εκκεντρικότητα του Ιάπωνα δημιουργού έχει δημιουργήσει κοινό που τον ακολουθεί φανατικά και κοινό που δε θέλει να τον βλέπει μπροστά του.

Ασχέτως του τι πιστεύει όμως ο καθένας για τον ίδιο, η φυγή του από την Team Ninja και η απεμπλοκή του από το νέο τίτλο της σειράς που ο ίδιος δημιούργησε φέρνει το Ninja Gaiden 3 σε μία… ιδιαίτερη θέση που θα αναγκάσει πολλούς να το περάσουν από κόσκινο.

Κατά τη διάρκεια της Gamescom είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε ένα μικρό πρώτο δείγμα από την παρουσίαση που έκανε η THQ (η οποία έχει αναλάβει και τη διανομή του). Η απουσία του δημιουργού έφερε στο προσκήνιο και κάποιες προσθήκες που δεν υπήρχε περίπτωση να δούμε ποτέ όσο δήλωνε το «παρών». Συγκεκριμένα, στη νέα παραγωγή συναντάμε quick time events που θα φέρουν στην οθόνη μας τεράστιες ποσότητες αίματος. Η συνταγή που ακολουθείται παρόλα αυτά είναι η παραδοσιακή: αμέτρητα χτυπήματα των εχθρών με την κοφτερή λεπίδα του πρωταγωνιστή Ryu Hayabusa, αμέτρητες ποσότητες αίματος (που θα περιοριστούν για να καταφέρει να κυκλοφορήσει ο τίτλος στη Γερμανία) και εχθροί που απλά εμφανίζονται για να συμμετάσχουν στο combo των εξοντώσεων.



Οι δημιουργοί ισχυρίζονται πως τα χτυπήματα θα είναι πολλά και διαφορετικά και πως ο παίκτης θα μπορεί να εξοντώνει τους εχθρούς με πολλά και διαφορετικά χτυπήματα, αφού η λεπίδα καταλήξει αρχικά στο σώμα του αντιπάλου. Η κάμερα ακολουθεί τον ήρωα όπως και σε όλες τις προηγούμενες εκδόσεις, προσφέροντα τα απαραίτητα κοντινά που κάνουν κάθε δυνατό χτύπημα να φαίνεται ακόμη πιο βίαιο. Κατά τη διάρκεια του demo είχαμε τη δυνατότητα να δούμε και ένα super combo του ήρωα, αποτέλεσμα συλλογής πόντων σε μία ειδική μπάρα. Έτσι, με την εκτέλεσή του, ο Ryu έβγαλε εκτός μάχης 4 αντιπάλους πετσοκόβοντάς τους χωρίς ο παίκτης να κάνει το παραμικρό και πάντα με τη συνοδεία των αντίστοιχων εφέ.

Η υπόσχεση πως η ιστορία θα εμφανίζεται πιο έντονα στο νέο Ninja Gaiden δόθηκε, ωστόσο αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να αναγνωρισθεί από το δεκάλεπτο gameplay session, στο οποίο συμμετείχαμε. Το γενικότερο συμπέρασμα είναι πως η νέα παραγωγή δείχνει να εκμεταλλεύεται τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν κάνει τη σειρά αγαπητή στο κοινό, να βελτιώνει τα προβλήματα της κάμερας και να εστιάζει σε νέους τομείς. Ευελπιστούμε να έχουμε την ευκαιρία σύντομα να απολαύσουμε το πρώτο preview του τίτλου που θα κυκλοφορήσει για Xbox 360, PlayStation 3 και Wii U μέσα στους επόμενους μήνες.

Πηγή: enternity.gr

Για απορίες, σχόλια και παρατηρήσεις σχετικά με videogames, gadgets και ψηφιακή διασκέδαση γενικότερα, στείλτε mail στο tech@sport-fm.gr. Απαντήσεις στην εκπομπή "Enter" του NovaΣΠΟΡ FM 94.6. Κάθε Παρασκευή βράδυ από τις 21.00 έως τις 22.00 με τους Παύλο Παπαπαύλου, Διονύση Καππάτο και Νικόλα Ακτύπη.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x