Το www.getitnow.gr το ταχύτερα αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα, με τη μεγαλύτερη ποικιλία σε προϊόντα τεχνολογίας και όχι μόνο, έχοντας κερδίσει χιλιάδες ικανοποιημένους πελάτες πανελλαδικά, βραβεύτηκε στην 2η απονομή των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, λαμβάνοντας εξέχουσα αναγνώριση για τη συνεχή του εξέλιξη και καινοτομία από τον πιο έγκυρο φορέα.
Το www.getitnow.gr έλαβε το 1ο Βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση τεχνολογίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών», επιβραβεύοντας έμπρακτα το καθημερινό μέλημα της εταιρίας για άμεση και σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη.
Έχοντας ως κυρία αξία και όραμα την πρωτοπορία προς όφελος των πελατών του, το www.getitnow.gr χρησιμοποιεί τα πλέον καινοτόμα συστήματα εξυπηρέτησης στην Ελλάδα ενώ αναπτύσσει διαρκώς τις υπηρεσίες του για να ανταποκρίνεται ουσιαστικά στις ανάγκες και τα αιτήματα ακόμη και των πιο απαιτητικών πελατών.
Το www.getitnow.gr είναι το μοναδικό ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα που το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, προσφέροντας άμεση εξυπηρέτηση. Σε συνδυασμό με τις μοναδικές για τα ελληνικά δεδομένα υπηρεσίες: «Video Reviews», «Click2Call», «Click2Chat» και «Premium Delivery» τόσο πριν, κατά την διάρκεια της παραγγελίας αλλά και μετά την αγορά, το www.getitnow.gr εκτός ότι είναι το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι το μοναδικό που βρίσκεται πραγματικά δίπλα στον καταναλωτή!
Ο Τάκης Πέρκιζας, CEO του www.getitnow.gr, δήλωσε σχετικά με την βράβευση: «Όλοι οι συνάδελφοι στο getitnow.gr νιώθουμε σήμερα πραγματικά περήφανοι γιατί το πάθος που δείχνουμε καθημερινά για να ενθουσιάζουμε τους πελάτες, επιβραβεύεται όχι μόνο από τους ίδιους τους πελάτες μας, το 95% των οποίων δηλώνουν ευχαριστημένοι η πολύ ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτησή τους, αλλά και τώρα από τους πλέον αξιόπιστους φορείς και θεσμούς όπως είναι το ΕΙΕΠ και τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών.
Το γεγονός ότι πήραμε το πρώτο βραβείο μας δίνει ακόμα περισσότερο κουράγιο και πίστη για να ακολουθήσουμε το όραμά μας που είναι να συνεισφέρουμε όσο μπορούμε στην αναβάθμιση του επιπέδου ζωής όλων αυτών που ενδιαφέρονται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, μέσα από μοναδικές υπηρεσίες και απαράμιλλη ποιότητα εξυπηρέτησης».
Λίγα λόγια για το ΕΙΕΠ:
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη 37 πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιριών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα το ΕΙΕΠ απαριθμεί περισσότερα από 70 μέλη.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.