Δραστηριότητες

Lunchphoria στο αεροδρόμιο Αθηνών (video)

Speak Athenian. Be an Athenian.

Η ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece “Speak Aθenian.Be an Aθenian.” που ξεκίνησε το Δεκέμβριο για την προώθηση της πόλης της Αθήνας και της δυναμικής της ως προορισμού city break μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης….

Γυρίζει σελίδα στο νέο «λεξικό της πόλης» τον Ιούλιο και αφιερώνεται στη μοναδικότητα των ελληνικών γεύσεων, με την ενότητα “Lunchphoria”, συνεχίζοντας να αναδεικνύει «ζωντανά» την αθηναϊκή εμπειρία!

21, 22 Ιουλίου - Η Diane Kochilas στο αεροδρόμιο...

www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x