Μοτοσικλέτα

Kymco Xciting 400i ABS: Ναυαρχίδα που τα έχει 400!

Το νέο μέλος της οικογένειας Xciting αποτελεί μια καινούρια αντίληψη στα Maxi Scooter με sport χαρακτηριστικά. Και σήμερα, η νέα έκδοση με ABS φροντίζει να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια!

Η σχεδιαστική ομάδα έρευνας και εξέλιξης της Kymco κινήθηκε κάτω από ένα συγκεκριμένο σχεδιαστικό δόγμα, προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα σύνολο που να συνδυάζει την ασφάλεια με την ευελιξία, την άνεση με την ταχύτητα. Ο στόχος της ένας και μοναδικός: - Να ανεβάσει τον πήχυ της κατηγορίας ακόμα ψηλότερα!

Τομή στην αισθητική
Από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε, το Xciting 400i δημιούργησε το δικό του φανατικό κοινό. Η υψηλή του αισθητική, η αιχμηρή σχεδίαση και η αρχοντική εμφάνιση, παρέα με τον πλούσιο εξοπλισμό, υπέγραψαν μια επιτυχημένη πορεία στις αγορές των προηγμένων ευρωπαϊκών κρατών. Οι προβολείς τεχνολογίας LED DLR και το πίσω φωτιστικό σώμα με τα ενσωματωμένα Led Guides είναι χαρακτηριστικά που προέρχονται από τον κόσμο των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Η χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση προσφέρει αφενός τη δυνατότητα επίτευξης υψηλής τελικής ταχύτητας και αφετέρου απόλυτη προστασία αναβάτη και συνεπιβάτη από τα καιρικά φαινόμενα. Ο χώρος κάτω από τη σέλα φτάνει στα 43 λίτρα, φιλοξενώντας με άνεση κράνος και αδιάβροχα, αλλά και αφήνοντας χώρο για άλλα μικροαντικείμενα. To σχήμα του επιτρέπει την αποθήκευση φορητού υπολογιστή και τα ψηφιακά όργανα προσφέρουν πλήρη ενημέρωση με τις πολλαπλές ενδείξεις σε οθόνη υγρών κρυστάλλων υψηλής αντίθεσης.

Στιβαρό σαν μοτοσυκλέτα
Ένα τελείως άκαμπτο περιμετρικό ατσάλινο χωροδικτύωμα και μια ανάρτηση μοτοσυκλετιστικών προδιαγραφών, υπογράφουν την πλήρη απουσία ταλαντώσεων και μια απόλυτη αίσθηση ακρίβειας σε όλες τις ταχύτητες, παράλληλα με χειρισμό που παραμένει φιλικός και σίγουρος. Στα φρένα το νέο Xciting κυριολεκτικά διαπρέπει, με τους δύο πλευστούς δίσκους τύπου “μαργαρίτα” και τις ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, τα σωληνάκια υψηλής πιέσεως από νέα υλικά κορυφαίας τεχνολογίας και το δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς της Bosch. Το αποτέλεσμα έχει να κάνει με ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια και καλύτερη πληροφόρηση και αίσθηση στο φρενάρισμα.

Κινητήρας χωρίς αντίπαλο
Το 400i ΑΒS κινεί ο νέος κινητήρας SC της γνωστής οικογένειας G5! Πρόκειται για ένα πραγματικό διαμάντι, που ενσωματώνει ότι πιο προηγμένο κυκλοφορεί σήμερα στους κινητήρες νέας γενιάς. Με 399 κυβικά χωρητικότητα και τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, αποδίδει 36 ίππους στις 7.500 στροφές, με τη ροπή να βρίσκεται στα 38,5Nm στις 6.250. Η δύναμή του είναι “απλωμένη” σε όλο το φάσμα των στροφών του, δίνοντας πολύ καλές επιταχύνσεις και ακαριαίες ρεπρίζ. Το κάρτερ λαδιού είναι ανεξάρτητο, με ενσωματωμένο σύστημα ψύξης του λιπαντικού, αυξάνοντας αντοχή και αξιοπιστία. Το νέο σύστημα μετάδοσης, που χρησιμοποιεί νέα προηγμένα υλικά τριβής και η τριπλή έδραση των αξόνων (στροφάλου και διαφορικού) συμβάλουν στο ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο θορύβου και στην εξαιρετικά γραμμική λειτουργία.

Τελικά
Το weight lifting αφορά σε πολλά σημεία του νέου Xciting, περιορίζοντας το συνολικό βάρος κάτω από τα 200 κιλά, μειώνοντας την κατανάλωση και αυξάνοντας την οικονομία χρήσης αλλά και την αυτονομία του. Το νέο Xciting 400i ABS είναι ένα scooter maxi GT με συμπεριφορά που παντρεύει αρμονικά επιδόσεις και άνεση, ένα scooter που θα κληθεί να περάσει το 90% της ζωής του στο κλεινόν άστυ και που δεν πρόκειται να δυσανασχετήσει εαυτόν και αλλήλους.

Νέα σειρά κινητήρων G5-SC εξοπλίζει τα νέα Kymco Xciting 400i/400i ABS
Η Kymco παρουσιάζει τη νέα σειρά κινητήρων G5-SC, που ορίζουν νέα πρότυπα στην κατηγορία των scooter.
Οι καινοτόμες τεχνικές λύσεις, που έχουν χρησιμοποιηθεί σε σχεδιασμό και κατασκευή, οδήγησαν σε ένα μηχανικό θαύμα με μειωμένο βάρος, σημαντική βελτίωση επιδόσεων και ελαχιστοποίηση κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων. Ο νέος κινητήρας είναι προς το παρόν διαθέσιμος στα 400 κυβικά, αλλά σύντομα θα δούμε την επέκταση του και σε άλλους κυβισμούς.
Τα Xciting 400i & 400ι ΑΒS, που μόλις παρουσιάστηκαν στην Ελληνική αγορά, είναι τα πρώτα scooter της Kymco εξοπλισμένα με την τελευταία λέξη από το ευρύ φάσμα των εξελιγμένων κινητήρων της εταιρίας.
Ο νέος G5-SC των 400 κυβικών εξασφαλίζει στο Xciting 400i υψηλότερο επίπεδο ισχύος και ροπής σε σύγκριση με τους κυριότερους ανταγωνιστές της κατηγορίας, παράλληλα με αυξημένες επιδόσεις άμεσα συγκρίσιμες με εκείνες των scooter 500 κυβικών.
Η μέγιστη ισχύς του είναι 26,5 kW (36,1 hp) στις 7.500 σ.α.λ. (δηλαδή ξεπερνά σε απόδοση τους 90 hp / λίτρο) και η ροπή φτάνει τα 37,7 Nm στις 6.250 σ.α.λ.
Οι επιδόσεις του είναι συγκρίσιμες με εκείνες των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων (Super Charged) και από εκεί προέρχεται και η κωδική ονομασία SC.
Βασικά χαρακτηριστικά του κινητήρα Kymco G5-SC:
1. Κυβισμός 400cc με δύναμη και ροπή παρόμοιες ενός κινητήρα 500cc, χάρη στις μειωμένες τριβές.
2. Ειδικά σχεδιασμένη κεφαλή για βέλτιστη ροή καυσίμου με άμεση πλήρωση θαλάμου καύσης
3. Τέσσερις βαλβίδες στην κεφαλή, που λειτουργούν με διπλά κοκοράκια με ρουλεμάν
4. Χρήση κουζινέτων στην έδραση στρόφαλου και μπιέλας
5. Εξαιρετικά περιορισμένες συνολικές διαστάσεις και βάρος
6. Εξελιγμένος ψεκασμός της Keihin

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ XCITING 400i:
- Άκαμπτο πλαίσιο & πιρούνι με διπλές πλάκες έδρασης
- Ιπποδύναμη: 36,1 ίπποι / 7500 σαλ
- Ροπή: 37,7 Nm / 6250 σαλ
- Συνολικό βάρος: 199 κιλά
- Δισκόφρενα μαργαρίτα με τριπίστονες ακτινικές δαγκάνες
- Ισχυροί εμπρόσθιοι προβολείς
- Πίσω φανάρι με LED Guides τεχνολογίας LED DLR
- Αποθηκευτικός χώρος 43 λίτρων. Έχει δυνατότητα να φιλοξενήσει full face κράνος και αρκετά μικροαντικείμενα. To σχήμα του επιτρέπει επίσης την αποθήκευση φορητού υπολογιστή 15 ιντσών, ενώ διαθέτει φωτισμό με αισθητήρα κίνησης
- Όργανα με οθόνη υγρών κρυστάλλων υψηλής αντίθεσης που παρέχουν πλήρη πληροφόρηση στον αναβάτη.
- Το αναλογικό στροφόμετρο ενισχύει τη sport αισθητική.
- Χειρόφρενο
- Αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη
- Πρακτική τάπα ρεζερβουάρ στο τούνελ της ποδιάς για εύκολο ανεφοδιασμό
- Αποθηκευτικός χώρος κάτω από το τιμόνι και παροχή 12V για φόρτιση κινητού ή άλλη χρήση

Χρώματα:
Ghost White Matt
Diamond Black

Η τιμή του είναι 5.495€ (πλέον Τ.Τ.), ενώ η έκδοση με σύστημα ABS κοστίζει 5.695€ (πλέον Τ.Τ.). Εναλλακτικά παρέχεται η δυνατότητα 18μηνου επιδοτούμενου χρηματοδοτικού ή 12μηνης άτοκης εξόφλησης μέσω πιστωτικής κάρτας. Θα το βρείτε σε όλα τα σημεία πώλησης Kymco ανά την Ελλάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ. 8001120025, στο www.kymco.gr ή στο www.facebook.com/kymco.gr.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x