Το νέο σπορ τέκνο της KYMCO βασίζεται στο πιο πολιτισμένο Downtown και εξαρχής αντιλαμβάνεσαι τον επιθετικό προσανατολισμό λόγω της θέσης οδήγησης που σε φέρνει πιο κοντά στο τιμόνι, λόγω της «αιχμηρής» αισθητικής και της στιβαρής αίσθησης.
Πράγματι, το διπλό -από το λαιμό μέχρι πίσω- σωληνωτό πλαίσιο, οι σφιχτές αλλά άνετες αναρτήσεις και το συγκριτικά μικρό βάρος των 162 κιλών συστήνουν ένα σύνολο κατάλληλο για σβέλτη και ακόμη πιο επιθετική οδήγηση.
Σε αυτό συναινεί η άμεση απόκριση του γκαζιού και ο μονοκύλινδρος 298,6 κ. εκ. G5 κινητήρας, με τη γραμμική απόδοση, τη νέα χαρτογράφηση και ροή καυσίμου αλλά και το τελείως νέο σώμα ψεκασμού της Keihin. Αποδίδοντας 28 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και 29,1 Nm ροπής στις 6.250, στέλνει το K-XCT στα 140-150 χλμ./ώρα εύκολα και γρήγορα.
Επίσης, γρήγορα και σταθερά επιβραδύνει χάρη στους δίσκους τύπου μαργαρίτα με τριών εμβόλων δαγκάνα μπροστά και δύο πίσω, χρησιμοποιώντας σωληνάκια υψηλής, ενώ διατίθεται και με ABS της BOSCH.
Με μία από τις πιο άνετες πίσω θέσεις (σύμφωνα με τα λεγόμενα συνεπιβατών), φωτιζόμενο, 41 lt αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, που χωράει ένα full-face κράνος, αλλά δεν έχει αμορτισέρ, πρακτικό ντουλαπάκι με θέση για πρίζα στο αριστερό μέρος της ποδιάς και κατανάλωση 3,1 lt/100 χλμ. στο 11 λίτρων ρεζερβουάρ, δεν δείχνει να ξεχνά τις ταξιδιωτικές ανάγκες μας.
Η σύγχρονη αισθητική του K-XCT 300i συμπληρώνεται από τα εξίσου όμορφα, πλήρως ψηφιακά όργανα. Διατίθεται σε μαύρο, μπλε electric και άσπρο χρώμα, στα 4.495€. Με αυτά κερδίζεις ένα σπορ όχημα με σύγχρονη αίσθηση, εξαιρετικές επιδόσεις και άνεση στην καθημερινή συμβίωση.
Δοκιμή: Μιχάλης Ρούσσος
Φωτογραφίες: KYMCO
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.